Beantwoord

Na installatie glasvezel geen signaal, FO lampje brandt niet

  • 30 July 2020
  • 2 reacties
  • 760 Bekeken

Hallo,

Afgelopen zondag 26/7 is de Guidion monteur bij mij geweest om de apparatuur aan te sluiten. Hij constateerde dat er geen signaal op de lijn is en heeft een melding gemaakt. Maar tot op heden heb ik nog steeds geen internet en ook is de communicatie matig vanuit T-Mobile wat nu de vervolgstappen zijn want al bijna een week geen internet vind ik best jammer. Graag wil ik weten of er al iets meer bekend is.

Bedankt

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 July 2020, 10:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Triams 

Het lijkt erop dat er nog een probleem is met de binnenkomende lijn vanaf de wijkcentrale. Er zou een melding aangemaakt moeten worden vanuit de backoffice en vervolgens zal KPN in actie komen, dit kan tot 5 werkdagen duren volgens mij.

Reputatie 7

Hey @Triams,

Allereerst baal ik oprecht dat je overstap vooralsnog niet vlekkeloos is verlopen, ik had het graag anders gezien. Zo zie ik inderdaad dat er een monteur bij je langs is geweest voor de installatie en dat het modem gelukkig is aangesloten. Het enige dat ontbreekt, is een actief signaal. Daarvoor is achter de schermen alles in gang gezet en zijn onze techneuten op de hoogte gesteld om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Zodra er een update volgt dan brengen je gelijk per e-mail op de hoogte. 

Ben je toevallig ook in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval wil ik je graag voorzien van een Unlimited Voucher waarmee je in ieder geval kunt blijven internetten. 

Reageer