Beantwoord

Niet kunnen inloggen na T-Mobile Thuis bestelling

  • 23 May 2019
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

Hallo,

Ik heb T-Mobile Thuis aangevraagd, en een e-mail ontvangen met mijn T-Mobile Thuis adres. Echter kan ik nog steeds niet inloggen. Dit is wel nodig om mijn overstap te regelen.

Als ik mijn wachtwoord opnieuw probeer aan te vragen krijg ik de melding dat dit niet kan met dit e-mail adres. Deze melding krijg ik zowel met mijn persoonlijke, als mijn T-Mobile thuis adres. Per mail heb ik wel bevestiging gehad dat het adres is aangemaakt.

Kan een mod mij helpen? Ik wil graag overstappen.

Alvast bedankt!

Stephan van den Hoek
icon

Beste antwoord door Brian 29 May 2019, 11:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Stephan Hoek, excuses voor de late reactie. Vanwege een eerdere aanmelding (en annulering) staat je e-mailadres er dubbel in waardoor ons systeem in de war raakt. Ik heb meteen met je meegekeken maar ik zie dat je de aanmelding inmiddels al hebt geannuleerd, jammer. Mocht je een nieuwe aanmelding willen doen mét overstap laat het mij dan zeker weten, dan zorg ik er voor dat we het dubbele e-mailadres verwijderen!

Reageer