Beantwoord

Niet ontvangen installatie pakket

  • 3 juni 2019
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Hi,

Ik heb mijn installatiepakket nog altijd niet ontvangen.

Over 2 dagen, op 5 juni, komt de monteur. Hoe wordt dit opgelost?

Ik heb met Gideon gebeld (eerst een half uur in de wacht gestaan) maar zij konden mij niet verder helpen.

Per 1 juni wordt er betaald voor een abonnement.

Graag reactie hierop.

Met vriendelijke groet,

Rafaella
icon

Beste antwoord door Sander 3 juni 2019, 20:11

Hoi @rafaella93,

Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.

Wat betreft de factuur kan ik je geruststellen: je zal pas betalen nadat je het modem hebt geïnstalleerd!

We hebben ook een algemeen topic aangemaakt, waarin we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @rafaella93,

Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.

Wat betreft de factuur kan ik je geruststellen: je zal pas betalen nadat je het modem hebt geïnstalleerd!

We hebben ook een algemeen topic aangemaakt, waarin we updates zullen delen. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.