Beantwoord

Nieuw abbonement T-Mobile thuis

  • 14 januari 2021
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Goedendag, ik probeer mijn huidige glasvezel abbonement om te zetten naar T-Mobile.. Maar nu geeft deze aan via de website dat er geen internet beschikbaar is op dit adres. Hoewel ik voor de glasvezel aansluiting gewoon T-Mobile Thuis had…. Kan iemand me helpen? De Klantenservice is zo druk dat ik net 3 kwartier in de wacht stond..

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 januari 2021, 05:56

@T-Mobile gebruiker1992 

Is het toevallig niet zo dat je eerst DSL had bij T-Mobile en nu werkt de DSL lijn niet meer, over jouw glasvezel lijn levert T-Mobile (nog) niet?

Je kan hier de beschikbare verbindingen zien.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

@T-Mobile gebruiker1992 

Is het toevallig niet zo dat je eerst DSL had bij T-Mobile en nu werkt de DSL lijn niet meer, over jouw glasvezel lijn levert T-Mobile (nog) niet?

Je kan hier de beschikbare verbindingen zien.

@Waqqas via die link geeft hij alleen koper aan als beschikbaar en geen glasvezel.. Dit zou toch betekenen dat DSL er nog wel ligt?

Ook is mij niet bekend dat de dsl lijn niet meer zou werken. 

Reputatie 7
Badge +18

@T-Mobile gebruiker1992

Als Fourstack DSL aangeeft dan zou het beschikbaar moeten zijn, je kan dit bij andere providers controleren.

Reageer