Beantwoord

Nieuw abbonement t mobile thuis, krijg geen verbinding met de server

  • 4 November 2019
  • 5 reacties
  • 401 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuw abbonement maar krijg helaas geen verbinding met de server, dus ik kan mijn TV ook niet aansluiten en hij blijft aangeven dat ik geen WIFI heb. 

 

Heb bij het aansluiten simpelweg de stekkers uit mijn oude telfort modem en in het tmobile modem gedaan. Maar het werkt niet enig idee waarom niet ? Het rode lampje brandt bij de wereldbol 

icon

Beste antwoord door Gioia van Odido 14 November 2019, 13:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Roy Janssen Helmond 

Van Telfort naar T-Mobile dus ik denk dat het om DSL gaat toch?

Krijg nu je totaal geen verbinding op het DSL poortje?

Hoe was je Telfort aangesloten ging dit via een wandcontactdoos doos of direct naar de meterkast?

Indien het modem via een wandcontactdoos de verbinding gaat dan kan je proberen de DSL kabel direct op het isra punt aan te sluiten, dit is bovendien veel beter.

Hoi, 

 

Het gaat inderdaad om DSL, maar krijg nu geen verbinding en geen tv, dus meeste lampjes zijn groen behalve die wereldbol, daarnaast is de kabel direct aangesloten via het ISRA punt, dit is toen gedaan door een monteur en heb hier dus ook niet meer aangezeten. 

Reputatie 7
Badge +15

@Roy Janssen Helmond  heb je ook in je MY T-mobile thuis omgeving gekeken of alles in orde is.

Als dat on orde is kan je dan misschien eens een fabrieksreset uitvoeren met een tandenstoker of iets anders, de reset knop ingedrukt houden en als enkel de power lamp nog brandt na 10 seconden loslaten.

PS bij een nieuw abbonement dat vandaag is ingegaan wordt de verbinding voor 18:00 opgeleverd.

Hmmm hij is inderdaad vandaag pas ingegaan en heb al een SMS gekregen dat ik beschik over het nieuwe abbonement, heb nu ook een fabrieksreset gedaan en dit heeft niet geholpen helaas. 

Reputatie 4
Badge

Hoi @Roy Janssen Helmond,

 

Dat is natuurlijk niet de start waar we op hadden gehoopt, sorry! Ik zie dat je contact met mijn collega's hebt gehad, alles inmiddels werkt en de kosten tot aan 11 november voor je zijn vergoed. Als ik nog iets voor je kan doen laat je het dan even weten? Fijne dag gewenst! 

Reageer