Beantwoord

Nieuw adres met glasvezel op rol voor de deur

  • 24 September 2020
  • 3 reacties
  • 327 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Betreft: bezwaar klacht

Beste T-mobile thuis,

Vanaf 2004 heb ik een mobiel abonnement en vanaf 2015 Thuis abonnement (voorheen Vodafone thuis). Ik ben zeer ontevreden over de manier van het thuis abonnement nu ik verhuisd ben en hoe het verloop hier over gaat. En zal het kort samenvatten.

 

Op het nieuwe woonadres lag de glasvezel voor de voordeur onder de grond. Deze was niet doorgetrokken naar de meterkast. Ik heb zelf contact opgenomen met KPN om dit in order te maken op 17/8/2020. En op deze dag is een monteur van de KPN geweest voor de aansluiting van glasvezel  in de meterkast. Ik heb gelijk telefonisch contact opgenomen met klantenservice Tmobile thuis erover wanneer het geplaatst is. Er zou z.s.m. contact met mij worden opgenomen met mij door Guidion voor een afspraak werd er verteld door een medewerker van Tmobile thuis. Vorige week vrijdag en afgelopen maandag geen reactie vanuit jullie.

 

Ik heb zelf deze week op dinsdag, woensdag en donderdag contact opgenomen met Tmobile thuis.

In het systeem bij jullie stond dat ik deze week pas een afspraak had met een KPN monteur voor het plaatsen. Dan pas kon Guidion mij bellen voor een afspraak met het plaatsen van de nieuwe modem. Het telefoonnummer was niet correct waar ik op te bereiken was en er kon geen contact met mij opgenomen worden. Bij het eerste gesprek heb ik mijn huidige nummer doorgegeven en is dit niet aangepast in het systeem. Ik zou binnen 24 uur gebeld worden voor een afspraak. Dit verhaal blijft in jullie systeem staan wanneer ik afgelopen dinsdag, woensdag en donderdag gehoord heb om iedere keer contact met jullie op te nemen. Hoe vaak moet ik mijn verhaal nog doen dat dit niet klopt en niet gewijzigd wordt in jullie systeem. Ondertussen zijn we een week verder en nog is er niks opgelost. Het vertrouwen als klant die ik jaren lang ben voor Tmobile thuis en mobiel is ver weg te zoeken.  Ik verzoek om deze klacht in behandeling te nemen en een antwoord te krijgen van deze situatie. En voor vragen kan er contact met mij worden opgenomen.

 

Met vriendelijke groet,

J.H.

icon

Beste antwoord door Sander 27 September 2020, 15:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @jh13,

 

Weet dat wij aan jouw kant staan: wij willen jou ook graag zo snel mogelijk ‘opleveren'. Een oplevering waarbij het aansluitpunt nog niet gerealiseerd is, is echter een complex verhaal. Ik lees dat je met de aansluiting van het FTU in de meterkast verwacht dat de monteur van Guidion direct langs kan komen om de installatie te voltooien. In werkelijkheid zijn er nog enkele stappen die hier tussen zitten. Hier zijn we druk mee bezig. De aansluiting in de wijkcentrale moet gereedgemaakt worden door de netwerkbeheerder. Dit moet administratief aan ons doorgegeven worden (is nog niet gebeurd, maar zal niet lang op zich laten wachten vermoed ik). Pas nadat dit licht op groen staat, kunnen we ons aansluitproces vervolgen. Ik wil je hierbij geruststellen dat we hiermee bezig zijn en zodra het kan, alles direct in gang zetten om jou van internet te voorzien. Een trouwe klant als jou willen we, ook op een nieuw adres, graag behouden! 

Ik verwacht na alle telefonische contacten die ik zelf met jullie opgenomen heb. Met tig verschillende verhalen die ik te horen krijg en afspraken die niet nagekomen wordt door jullie. Medewerkers die een afspraak maken om terug te bellen en dat gebeurd ook niet. Nu weer een ander verhaal wat ik te horen krijg. Waar gaat dit heen. Had wel iets meer service verwacht door alles

Reputatie 7

Hi @jh13,

 

Ik zie dat er na een misverstand nu de juiste stappen zijn genomen. Ik zie dat de lijn actief is, de afspraak met de installatiemonteur is gemaakt en het installatiepakket nu wordt klaargemaakt en vervolgens verzonden. Excuus voor de eerdere verwarring, maar ik ben tegelijk blij dat het nu allemaal op de rit is. Nog even en je spiksplinternieuwe abonnement gaat van start! 

Reageer