Beantwoord

Nieuw Thuis abonnement Klantvoordeel activeren

  • 24 november 2020
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Deze week heb ik een T-Mobile Thuis abonnement aangevraagd voor ons nieuwe huis, waar wij later nog naar toe verhuizen (en nu nog door een ander wordt bewoond). Vooral door de combinatie met onze mobiele abonnementen levert dit een flink klantvoordeel op. Echter staan de mobiele abonnementen nog op ons huidige adres. Dus de koppeling tussen beiden is nog niet te maken.

An sich geen probleem, zal straks misschien lukken als adreswijziging is ingegaan. Maar ik wil voorkomen dat achteraf blijkt dat ik dit eerder aan had moeten geven. Vandaar deze post met vraag; wat te doen?

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 24 november 2020, 17:44

Kun je twee dingen doen,

1, de mobiele abonnementen al verhuizen en klantvoordeel aanvragen, en zodra thuis aangesloten is deze ook aanvragen.

2, Wachten tot je er woont en dan aanvragen, dit kan namelijk altijd, enige is dat TM de voordelen zou kunnen wijzigen en je minder of meer voordeel krijgt, maar linksom of rechtsom, het gaat pas in als de diensten in gebruik zijn dus zou er iets wijzigen veranderd je daar niets aan.

Bekijk origineel

1 reactie

Kun je twee dingen doen,

1, de mobiele abonnementen al verhuizen en klantvoordeel aanvragen, en zodra thuis aangesloten is deze ook aanvragen.

2, Wachten tot je er woont en dan aanvragen, dit kan namelijk altijd, enige is dat TM de voordelen zou kunnen wijzigen en je minder of meer voordeel krijgt, maar linksom of rechtsom, het gaat pas in als de diensten in gebruik zijn dus zou er iets wijzigen veranderd je daar niets aan.

Reageer