Beantwoord

nieuwe aansluiting duurt lang: overbruggen?

  • 17 December 2019
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb 2-3 weken geleden een afspraak gemaakt voor de installatie bij mij thuis. Dit kan echter pas half januari. In de tussentijd heb ik geen internet en tv en moet ik alles via data doen. Is er een mogelijkheid dat dit naar voren wordt gehaald? Dit vind ik wel erg lang duren namelijk!

icon

Beste antwoord door Brian 19 December 2019, 16:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Roosje_28, ik ga kijken wat ik kan doen! Heb je 2 of 3 weken geleden echt een afspraak gemaakt met een monteur of heb je toen de aanmelding bij ons gedaan? Gemiddeld staat er ongeveer 4 - 6 weken voor een aanvraag en na ongeveer 2 weken krijg je van ons definitieve aansluitdatum door. Rond de feestdagen kan het inderdaad zijn dat het iets langer duurt dan gebruikelijk. Ben je 2 of 3 weken geleden al aangesloten en heb je nog steeds geen verbinding? Laat het mij dan zeker even weten, dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen! 

Hoi Brian,

2-3 weken geleden afspraak gemaakt (toen pas kreeg ik van jullie bericht dat het kon). Ik heb al op 25 oktober T-Mobile thuis besteld namelijk. Dus het loopt al eventjes.

Ik hoor graag of je iets kunt doen.

Groetjes, Roosje_28

Reputatie 7

Hi @Roosje_28, hmm dan vermoed ik dat ik het niet naar voren kan halen maar ik kijk het graag voor je na! Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer