Beantwoord

nieuwe glasvezel klant - vertraging oplevering

  • 10 juli 2019
  • 29 reacties
  • 974 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Er is nog niets veranderd. Elke monteur die hier komt heeft een andere visie.
Allemaal zetten ze het lampje erop. Kijken in de wijk centrale of het lampje aan komt.
Verder gebeurd er niets.

Volgens de laatste die hier was.
Hing het kabeltje waar het licht uitkomt in de centrale los, maar ze hadden geen gegevens waar deze op moest.
Dut is morgen een week terug. Verder totaal niks gehoord/gezien
En nu is het 6 Augustus, en ik hoor niks meer van T-Mobile....
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Ka38tje, ik heb je gegevens erbij gepakt. Nu zie ik dat we 9 augustus het bericht hebben ontvangen dat alles weer volledig zou moeten functioneren, heel goed nieuws! Kun je dit bevestigen aan ons? Ik hoop oprecht dat je weer probleemloos van je T-Mobile Thuis abonnement gebruik kunt maken.
Hoi Pjotr,

Dit had ik inmiddels gedaan. Had respons dat er gecrediteerd werd van 10 Juli tot en met 9 Augustus.

Echt blij dat alles werkt.

Groetjes Karin

Reageer