Beantwoord

Nieuwe internet aansluiting werkt nog steeds niet

  • 17 February 2020
  • 6 reacties
  • 684 Bekeken

Ik heb een week geleden T-Mobile Thuis gekregen, maar het internet signaal is er nog steeds niet.
En ja, ik heb het kabeltje correct aangesloten (DSL kabel in de grijze aansluiting).  

De contact doos werkt ook goed, want ik heb nog niet zo lang geleden een andere DSL provider gehad, die nu gecancelled is en dat werkte altijd prima.

Ben ik wel al aangesloten door jullie?

icon

Beste antwoord door Brian 20 February 2020, 13:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@ReneBosch moderators herken je aan de Magenta T van T-mobile achter hun naam, ze zullen vanzelf reageren :)

Reputatie 7
Badge +15

Hey @ReneBosch 

Welkom bij T-Mobile.

Wat is de status in het T-mobile overzicht en is de installatie datum al verstreken?

Voor de zekerheid zou je toch nog eens alles na kunnen lopen zoals is de DSL kabel aangesloten op een aansluitpunt? En die aansluiting haat met een naar de hoofd aansluiting zonder vertakkingen?

Zorg dat bij een wandcontactdoos enkel rood en blauw aangesloten verder geen andere draden, oranje/wit ipv rood/blauw is het soms ook.

De officiele installatiedatum was 14 februari. Ik kreeg bericht dat het al op 7 februari kon, maar toen dat niet werkte dacht ik dat het dus toch wel 14 feb zou worden, maar nu ik na een week in Zwitserland te zijn geweest terug ben werkt het nog steeds niet.

Er is maar 1 aansluiting in huis, geen vertakkingen, en dat heeft maar twee draden verbonden. Twee andere draadjes zijn afgeplakt.

Kan ik evt. alsnog een monteur bestellen?

Reputatie 7

Hi @ReneBosch, dat gaan we meteen oplossen! De binnenkomende verbinding is inderdaad al vanaf 07-02 actief maar ik krijg geen verbinding met de modem. Ik stuur hiervoor graag een monteur bij je langs. Je ontvangt bericht om hier een afspraak voor te maken en we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk online bent! 

Reputatie 7
Badge +15

Een monteur zouden de moderators voor je kunnen regelen, ze reageren binnen de 24/48 uur.

Via de klantenservice zou je het ook kunnen aanvragen. Teledoonnummer 0800 0092.

@ReneBosch op de dag waarop alles zou werken had je ook een sms moeten ontvangen dat in de loop van de dag je alles kan installeren.

Die SMS heb ik gehad, ja.  Ik heb dus ook alles geinstalleerd.  Alleen werkt het dus niet,


Wij zijn de moderators en hoe bereik je die?

 

Reageer