Beantwoord

Nieuwe klant - aansluitdatum is al geweest - geen service

  • 17 September 2019
  • 7 reacties
  • 387 Bekeken

Hoi,

Mijn aansluitdatum was 16-09-2019, echter kreeg ik een bericht dat dit deze datum was aangepast naar 09-09-2019. Gister geprobeerd om internet en tv te installeren maar het wereldbolletje ging niet branden. Na telefonisch contact bleek dat KPN de lijnen wel vrij heeft gegeven maar het aan jullie kant nog niet klaar is voor gebruik?!

Ik zit nu zonder internet en tv omdat mijn oude abonnement per 16-09-2019 is opgezegd.
Hoe kan dit asap worden opgelost? Ik vind een doorloop tijd van 10 werkdagen zoals nu wordt aangegeven onacceptabel!

Graag hoor ik van jullie

Gr, Michelle
icon

Beste antwoord door Piotr 24 September 2019, 15:14

Bekijk origineel

7 reacties

En wanneer kan ik hier reactie op verwachten?
Als webcare tijd heeft om aan jou vraag toe te komen op dit klant help klant forum.
Hey Michelle,


Mocht je een iPhone hebben, kan je het volgende eens proberen?

Instellingen -> Mobiele netwerken -> Mobiele Data -> Onderaan "Reset", daarna je toestel herstarten.

Hoop dat het werkt voor jou 🙂
Zal niet echt werken op een huis aansluiting.
Het gaat inderdaad om T-mobile thuis.

Maar ik heb inmiddels een bericht van Guidion gehad dat ze langs willen komen.
Nu eerst maar eens verifieren of dit kosteloos is 🤔 dus mag alsnog bij ze in de wacht gaan hangen haha
Is kosteloos, valt onder de instalatie garantie, zelfs als je het zelf verkeerd hebt aangesloten, T-Mobile zegt dat iedereen het kan, lukt het je niet is dat hun probleem, kan soms best lastig wezen als er 1 draadje verkeerd zit.
Reputatie 7
Hey @Michellep,

Mooi dat er hulp aanstaande is! Zoals mijn collega je via de telefoon ook heeft aangegeven, hoef je je inderdaad geen zorgen te maken over de kosten. 😄 Heb je toevallig ook een mobiel T-Mobile abonnement? Want dan bied ik je graag een Unlimited Voucher aan als noodoplossing. Laat ons weten hoe het monteursbezoek is verlopen!

Reageer