Beantwoord

Nieuwe klant geen verbinding


k kan nog steeds niks niet bellen niet tv kijken en geen internet er is iets met de glasvezel KPN moet die oplossen heb tijdelijke een hele slechte verbinding via een hotspot die steeds wegvalt , was ik maar nooit overgegaan naar T Mobile , hoe ziet het verder met de betaling
icon

Beste antwoord door Brian 2 July 2019, 14:53

Bekijk origineel

14 reacties

nog steeds niks KPN laat niks van zich horen
Reputatie 7
Badge +4
Goedenavond @tim1945jf,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Dat is geen goede start. Je geeft aan dat het probleem aan de kan van het KPN glasvezel netwerk zit? Heb je hierover al via een ander kanaal contact gehad met T-Mobile? Wat is er toen aangegeven? Welke stappen zijn tot nu toe genomen? Dat geeft een beter beeld van het probleem dat je ervaart.

Op dit klant helpt klant forum proberen we elkaar zo goed mogelijk te helpen. Al mogen we geen klantdata in zien. En te kijken of we samen je probleem kunnen oplossen. Zo niet, dan is ook webcare actief op het forum. Zij reageren normaal gesproken tussen 24 en 48 uur, maar kan door drukte momenteel wat langer zijn. Via chat of telefoon kan sneller gereageerd worden.
meerdere keren contact gehad , wat in nu kan is via een hotspot verbinding maken maar deze valt steeds weg, het probleem is al op 21 juni doorgegeven aan KPN deze zouden mij bellen voor een afspraak maar tot op heden nog steeds niks.😫
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @tim1945c,

Zoals aangegeven kan ik zelf niet in jouw klantgegevens kijken. Je zal echt op webcare moeten wachten, zodat zij jouw klantdossier in kunnen zien en eventuele extra acties uit kunnen zetten. Helaas komt het vaker voor dat acties richting KPN niet vlot verlopen en dat er - naar mijn mening - te lang overheen gaat voor dit door het netwerkbedrijf wordt opgelost.

Het blijft balen en zeker als de hotspot niet lekker meewerkt. Hopelijk kan webcare je snel van een reactie voorzien.
Inmiddels net telefoon gehad van KPN ze komen maandag middag , bedankt voor de medewerking
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. Laat je weten of het gelukt is?
Het werkt totaal nog niet tv valt geregeld weg nog geen internet en vaste telefonie was ik er maar nooit aan begonnen de monteur van kpn is wel geweest
Reputatie 6
@tim1945jf En wat heeft de KPN monteur gedaan/geconstateerd?
Reputatie 7
Badge +4
@tim1945jf,

Niet gelukt? Dat is niet tof. Zijn er al kabels rond mediaconvertor en router vervangen? Wil ook nog wel eens verbetering brengen?

Blijven meedenken voor je. Webcare kan je bij verdere formele stappen ondersteunen.
Reputatie 7
Hi @tim1945jf, zo te horen is er dan inmiddels al wel wat gebeurd. Als je een TV verbinding hebt dan is er namelijk sowieso een internetverbinding. Bedoel je dan met geen internet dat de Wifi verbinding nog niet goed is? Wij ontvangen bericht van de KPN monteur over wat ze precies gedaan hebben, mocht er hierna nog een bezoek van onze monteur nodig zijn dan komen we bij je langs om er voor te zorgen dat alles vlekkeloos werkt!
Inmiddels ook internet en telefoon maar ik heb een kabel vanaf de meterkast kris kras door de hal en kamer liggen dat is toch niet de bedoeling
Reputatie 6
@tim1945jf Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ben wel benieuwd waar die kabel naartoe gaat.
Het is me een zootje bij T. Mobile klanten service minuten lang aan de lijn gehad maar niks wordt er niets opgelost zo ligt mijn kabel van de kamer naar de meter kast.

Reputatie 6
@tim1945jf Door de beter stap je over weken is het drukker bij T-Mobile dan dat ze zelf verwacht hadden. Vandaar de lange wachttijden.

Zit de kabel ingeplugt in je tv ontvanger? Als je geen mogelijkheid de kabel web te werken kun je ook powerplug/devolo sets kopen die je bij het modem in het stopcontact stopt met een UTP kabel, en de andere uit de set stop je in het stopcontact bij je tv ontvanger en vanuit daar een UTP kabel naar je tv ontvanger. Maar misschien loopt die niet naar de tv ontvanger, maar dat lees ik dan wel.

Reageer