Beantwoord

Nieuwe klant - Kortingsconstructie Uit & Thuis (separaat afgesloten)

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi!

Op 27 maart heb ik een aanvraag gedaan voor T-Mobile thuis, omdat ik ook met mijn mobiele abonnement wil overstappen en zo ook nog eens een mooie korting kan pakken. Nu heb ik beide abonnementen los van elkaar afgesloten/aangevraagd: eerst T-Mobile thuis welke rond 26 april 2020 zal ingaan. Daarna heb ik los een T-Mobile Unlimited Go abonnement afgesloten welke ingaat per 1 mei 2020. Ik heb tijdens het proces wel aangegeven dat ik al een T-Mobile Thuis abonnement heb.

In de praktijk gaat deze pas 26 april in, maar dat is voor de overstap van mijn mobiele abonnement. Lijkt me op zich dus prima. Korting op mijn mobiele abonnement lijkt geregeld, mooi!

Ik heb ook in My T-Mobile Thuis aangegeven dat er een mobiel abonnement op dit adres zit, dus vooralsnog lijkt het okee.

Maar ik doorliep zojuist een gecombineerde aanvraag, en daar zag ik dat bij het gelijktijdig afsluiten van beide abonnementen de Internet en TV-dienst ook 6 maanden een hogere korting hebben dan wanneer je enkel Thuis afsluit. Krijg ik deze korting nu ook nog omdat ik beide abonnementen straks heb, ondanks dat ze niet gelijktijdig (wel op dezelfde dag) zijn afgesloten?

Ik heb wel 2 verschillende rekeningnummers opgegeven voor de abonnementen, maar dat lijkt me geen probleem toch? Het gaat om het aantal abonnementen op hetzelfde adres?

Kan iemand mijn aannames bevestigen? De hamvraag is dus of ik voor dezelfde korting in aanmerking kom die je normaal krijgt als je een compleet nieuwe, gecombineerde aanvraag doet i.p.v. ze los van elkaar af te sluiten (dus internet & interactieve TV 6 maanden voor 25 euro).

Groetjes Ellen

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 March 2020, 12:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @llnknl 

Op de website zie ik dat als je internet+tv besteld dan krijg je de eerste 6 maanden 15 euro korting. Je geeft aan een unlimited te hebben genomen dus als beide abonnementen actief zijn dan zul je €40 betalen voor internet en tv - de eerste zes maanden 15 euro pakketkorting dus de eerste zes maanden €25

Voor de kleine periode die er tussen zit zul je de normale internet prijs 30 euro voor 50 Mbps, 35 euro voor 100 Mbps of 40 euro voor 1 Gbps + 15 euro voor tv - 15 euro pakketkorting betalen. Voor mobiel zal je ook €25 betalen als je klantvoordeel meteen activeert.

Activeer klantvoordeel nadat beide abonnementen actief zijn, dit zal niet automatisch gebeuren en verschillende rekening nummers is geen probleem, ze moeten wel op één adres staan.

Op de bestel pagina aangeven dat je al mobiel of thuis hebt is enkel een prijs indicatie.

Je kunt je contract ook nakijken.

@Waqqas bedankt voor je reactie! Hieruit maak ik op dat het alsnog verrekend wordt als beide abonnementen gestart zijn :) 

Reputatie 7
Badge +15

@llnknl 

Inderdaad, maak je geen zorgen en actiever klantvoordeel 👍

Reageer