Beantwoord

nieuwe klant onduidelijkheid aansluitdatum

  • 14 September 2020
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

goedenavond  ik heb een contract afgesloten voor t-mobilehuis  ik heb een af spraak moeten maken voor een monteur.Dit heb ik gedaan via internet en ik kon alleen op1-10-1-2020 een afspraak maken dit was dan ook volgen de site de beste afspraak. 

toen ik daarna inlogde op t-mobile gaven jullie aan dat de aansluiting pas op 3-10-2020 kon ingaan . Ik vind dit ook een beetje raar want me abonnement gaat op 1-10-2020 in . Maar dan zou die monteur die op 1-10-2020 langs komt dus voor niets komen..

dit alles vind ik een rare bedoeling en als het dus al op deze manier gaat heb ik nu bijna spijt dat ik dit heb afgesloten  

ik hoop dat er iemand is die mij hierop antwoord kan geven  

gr b

icon

Beste antwoord door Brian 16 September 2020, 16:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @brendakoppes 

je abonnement gaat pas in op het moment dat de diensten werken. dus als de monteur langs komt.

Reputatie 7
Badge +7

@brendakoppes ,

 

Welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er medewerkers van T-Mobile mee. Indien nodig reageren zij vanzelf, dit is op basis van binnenkomst van de berichten.

Er staat heel veel informatie over de nieuwe aanvraag, als je op  de volgende link: Nieuwe aanvraag klikt.

Mocht je daarna nog vragen hebben kun je het hier alsnog melden.

Reputatie 7

Hi @brendakoppes, allereerst van harte welkom bij T-Mobile en hier op de community! Ik geef je graag meer duidelijkheid: We hebben je aanvraag ontvangen en de geplande/gewenste datum hiervoor was inderdaad 03-10-2020. We proberen altijd om rond de aanvraagdatum aan te sluiten maar soms kan dit iets afwijken vanwege beschikbaarheid van monteurs. In jouw geval kan het aansluiten al éérder plaats vinden, namelijk op 01-10-2020.

Je kan 1 oktober dus gewoon aanhouden als de aansluitdatum, je wordt dan aangesloten vanuit de centrale én onze monteur komt bij je installeren. Dat gaat dus helemaal lukken! :wink:

Reageer