Beantwoord

Nieuwe klant t-mobile thuis maar na 5 dagen nog niks.

  • 20 October 2020
  • 8 reacties
  • 253 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik hoor vanaf 15 oktober internet en tv te hebben maar de modem geeft na 5 dagen nog steeds een rood wereldbolletje. In de tussentijd nog gebruik gemaakt van mijn tele2 verbinding.

Ik hoopte dat inloggen op het modem zelf en het kanaal wijzigen zou helpen maar helaas. Ook heb ik de router gereset maar dat heeft ook niet geholpen. Ik kreeg al een kleine hartverzakking toen ik de doos opende (die gewoon netjes op tijd was aangekomen) en zag dat de modem een zeikcel was en de berichten hier op het forum helpen ook niet mee. 

Hopelijk zijn mijn zorgen onterecht en wordt dit snel verholpen. 

Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Conchita.

 

icon

Beste antwoord door Brian 22 October 2020, 12:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

Dan heb je nog minimaal 7 dagen te gaan. Ik wacht al 12 dagen (en we tellen nog door) op activatie. Na contact met Reggefiber (KPN) blijkt dat er een storing is tussen T-Mobile en KPN zodat opdrachten niet goed doorgezet worden. Is puur een administratief probleem…. Maar geen enkele voortgang al 12 dagen…. Geen internet, geen TV…. Sterkte….

Pffff zucht...lekker dan. 

Bedankt voor je reactie, jij ook sterkte. 

Reputatie 7

@Cmulder Ik heb meteen met je meegekeken en ik kan de modem niet uitlezen. Dit kan meerdere redenen hebben en ik stuur graag een monteur bij je langs. Je hebt zojuist bericht ontvangen zodat je direct een afspraak in kan plannen.

@wilcokooistra De administratieve problemen lijken inmiddels opgelost aan de kant van de netbeheerder. We hebben gisteren opnieuw een verzoek naar ze gestuurd en wachten nu op bevestiging dat het juist is verwerkt. Wordt aan gewerkt dus, excuses voor de vertraging!

Reputatie 2

@Brian fijn dat je mij even bericht maar ik had alweer een berichtje gehad dat de opdracht onverrichte zaken weer is gestopt. Dit is informatie van vandaag….. ''KNL heeft meerdere malen een incident aangemaakt en "opgelost". Vanmorgen heb ik wederom een nieuwe aanvraag ingediend en deze is weer uitgevallen. Ik zet het wederom door naar de manager van KNL om dit verder op te pakken..'' Er is dus zeker een nieuwe aanvraag ingediend.

 

Ik heb KPN gevraagd of zij mij geen internet kunnen leveren zodat we een schakel kunnen elimineren. Dit heeft zeker niet mijn voorkeur maar om nu nog 2-3 weken onverrichte zaken te moeten wachten kost mij teveel energie.

Ik weet dat het aan de KPN ligt en niet aan jullie maar ik moet gewoon internet hebben en niet morgen maar gisteren. Dus ik probeer nu op iedere wijze verder te komen. Dan maar een jaartje lid bij KPN en dan overstappen maar dan is de patch in ieder geval gerealiseerd en dan zullen de problemen zeker opgelost zijn tussen de providers.

Echt schandalig hoe dit nu loopt en dat er op geen enkele wijze een oplossing wordt gezocht buiten de reguliere processen want ik zie geen oplossing op korte termijjn.

 

Reputatie 2

Inmiddels heb ik bericht van zowel T-Mobile als van KPN dat de opdracht eindelijk succesvol doorgezet is naar de aannemer. Wat een feest!! Heeft dus 14 dagen geduurd tientallen telefoontjes naar KPN en T-Mobile, inzet van Twitter, community etc. 

Nu eindelijk de opdracht doorgezet is dacht ik nou dan pakt KPN het even proactief op en escaleert even naar de aannemer. Maar nee de verwerkingstijd is 5 werkdagen. Mijn argument dat dit al 14 dagen geleden is ingegaan wordt simpel gezegd genegeerd. Maar tja daar zit je dan met je goede gedrag en je kan helemaal niets! 

Nu moet ik hopen dat ze niet de volledige 5 dagen gaan benutten want dan is het alweer woensdag want ze rekenen werkdagen…….. dus dan heb ik 21 dagen moeten wachten op mijn internet….

 

Ik wacht persoonlijk al meer dan een maand. Sta op het punt om op te zeggen. Echt te gek voor woorden. Ze houden je gewoon aan het lijntje met elke keer een termijn van 5 werkdagen wachten.

 

Persoonlijk wacht ik nog een dag (tegen beter weten in) en dan zeg ik gewoon op en betaal ik maar meer voor hetzelfde bij de KPN of een ander.

Reputatie 7

Hi @CritiConsument , ik heb het meteen voor je nagekeken en te zien had onze monteur geen toegang tot de centrale op de geplande aansluitdatum. We zijn in contact met de netbeheerder om dit alsnog voor elkaar te krijgen, vandaar dat het langer duurt. Excuses voor de vertraging, we zijn er voor je mee bezig!

Fijn, hopelijk lukt het allemaal.

Reageer