Beantwoord

[NIeuwe klant] Vragen voor bestelling van nieuwe aansluiting


Aangezien ik geen antwoord krijg via email probeer ik het dan maar hier.
Ik heb me even heel goed ingelezen op de t-mobile (en andere) site en heb nog wat vragen:

  1. Wifi Modem heeft 2 TV en 2 data aansluitingen
  • Ik heb een router in huis, kan het modem in bridge-mode gezet worden?
  • Ik heb 3 TV’s kan dat?
  • Wat voor merk/model is het modem? (Indien alleen maar Huawei dan moet ik nog even denken)
  • Kan ik een switch op een van de 2 computerpoorten van het modem zetten?
Waarom moet ik €37,50 voor installatie betalen als ik dat uitstekend zelf kan?

Welk model/merk is de TV box?

Wat houdt de Wifi-service in, in detail?
Ik heb problemen op zolder en in de tuin, krijg ik dan 2/3 extra versterkers?
Op iedere plaats? 1e verdieping, zolder en tuin? (2.4 en 5?)

Waarom zeg je bij de 750/750 glas aansluiting: TOT 750up/download?
Krijg ik niet ALTIJD 750/750? Graag detail
(niet met latency en shared gebruik aankomen, dat heb ik nu bij xs4all ook niet).

Gratis begin gemist op 25 zenders, welke zijn dat?

Waarom moet ik €5/maand betalen voor opnemen en pauzeren?
  • Indien dit is vanwege een cloud-subscription, welke provider is dat dan?(ivm. privacy)
  • Indien het een HD recorder is, wanneer gaan jullie over naar de cloud?
Mijn T-mobile klant-voordeel wordt aangegeven als volgt:
  • Gratis hogere internetsnelheid; ik heb 750/750 besteld, krijg ik dan meer?
  • Gratis TV-pakketten twv €7,50, kan ik gewoon gratis Ziggo sport krijgen dan?
Of moet ik dat iedere maand aanvragen?
  • Gratis extra mobile data; maar ik heb op dit moment een abo met unlimited internet en bellen.
  • Korting op mobile abonnementen, wat is die korting?
Wat is er nog meer nodig behalve een Wifi modem?
Ik heb niet zo veel ruimte in mijn gangkast waar de apparatuur moet komen.
Is het alleen een Wifi-modem? Of is er ook een kastje voor het retoursignaal of zo nodig?

Dank voor een antwoord hier.
Blijf het raar vinden dat het 2 weken duurt voor ik op email antwoord krijg, hopelijk sneller hier.

Met vriendelijke groet,
Hans
Hoofddorp.
icon

Beste antwoord door Piotr 10 May 2019, 14:48

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 1
@TAVL dank je.
Ja, als ik 750/750 wil halen dan gaat de kabel (cat7) rechtstreeks het modem in, dan ga ik er niets tussen zetten, natuurlijk, WiFi is voor ander gebruik.

Zijn de Aria610 en Entone Amulet van dezelfde fabrikant?
Ik vind de Aria610 niet, alleen deze: https://www.aminocom.com/products/amino-vu/client-devices/aria-6 ?
Die doet 4K alleen via upscaling dus geen native decode, vooralsnog geen probleem, tenzij je Love Nature kijkt... ;)
Twee vraagjes:
  • Wat bedoel je met WBA netwerk?
  • Wat is ODF?
Hans.


WBA: KPN Wholesale netwerk
ODF: T-Mobile eigen apparatuur

Dit zijn algemene termen die je ook kunt Googlen.
Reputatie 7
Wauw wat een fastastische vragen en antwoorden hier! Een korte aanvulling, je moet natuurlijk nooit een abonnement op basis van toekomstige beloften maar wat TV betreft zitten er mooie dingen aan te komen en ik hoop hier van de zomer meer over te kunnen delen. Hint: Hiermee worden de specs van de TV Boxen wat minder relevant 😉
Reputatie 7
Badge +4
Je zou deze handleiding kunnen bekijken voor de box. Het kan een afwijkend model voor T-Mobile zijn of de 6 is puur een serie. Ben gelijk even verder gaan kijken voor een specsheet, maar nog niet gevonden.

T-Mobile maakt op de glasvezelnerken gebruik van KPN Wholesale (WBA) of een eigen netwerk (ODF). Dit eigen netwerk is in eigen beheer en daar zit qua stabiliteit en kwaliteit van bijvoorbeeld streams voordelen aan. Je kunt dit herkennen in de postcodecheck. Als je de mogelijkheid hebt tot 750Mbit internet kom je op ODF terecht. Anders op KPN Wholesale, waarbij je wel een eigen T-Mobile TV pakket hebt (dus geen grillen van bijvoorbeeld verdwijnende FOX zenders), maar wel via het services van KPN Wholesale.
@TAVL dank je.
Ja, als ik 750/750 wil halen dan gaat de kabel (cat7) rechtstreeks het modem in, dan ga ik er niets tussen zetten, natuurlijk, WiFi is voor ander gebruik.

Zijn de Aria610 en Entone Amulet van dezelfde fabrikant?
Ik vind de Aria610 niet, alleen deze: https://www.aminocom.com/products/amino-vu/client-devices/aria-6 ?
Die doet 4K alleen via upscaling dus geen native decode, vooralsnog geen probleem, tenzij je Love Nature kijkt... ;)
Twee vraagjes:
  • Wat bedoel je met WBA netwerk?
  • Wat is ODF?
Hans.
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @annvdm,

Graag gedaan en dank je wel voor het compliment. Als NPO snel genoeg is, dan kan dat wel via Programma Gemist van de NPO. Of via het streamen van TV Anywhere. Moet wel rectificeren; ik zei dat het 10 dagen was. Programma gemist op de box is het 10 dagen. Via de app kun je direct tot 7 dagen terugkijken. Dit kan dus een workaround zijn.

Ik heb wel glasvezel, maar geen beschikking over 750/750. Ben tevreden met 100/100 via Zyxel op het WBA netwerk. Al ben ik altijd tweakende om het optimale eruit te halen.
750/750 ga je er niet via WIFI uit halen. Alleen bekabeld, waarbij jouw apparatuur ook een factor is in hoeverre je de 750/750 echt haalt (vandaar tot 750). De apparatuur moet dit namelijk wel aan kunnen. Ik lees op het forum dat er zeker klanten zijn die het vast halen en ook via wifi respectabele snelheden halen. In die zin is jouw netwerk net zo van belang als dat van T-Mobile. Waarbij ODF dus zeker een voordeel biedt qua stabiliteit naar jouw woning.

Zijn er nooit hikjes of storingen? Jazeker, die zijn er. Maar dat is overal en naar mijn idee niet meer dan elders. Met het ODF netwerk kan T-Mobile wel sneller schakelen, omdat dit dus in eigen beheer is en ze niet afhankelijk zijn van de netwerkprovider. Jouw voordeel.
Overigens meet ik zelf niet wat mijn up- of downtime is, dus kan ik je daarbij niet aan cijfers helpen.

Aria 610 is juist een model dat niet al te lang geleden is geïntroduceerd en is geschikt voor 4k. Dat zegt echter niets over de firmware. Daar zit tussen de boxen minder verschil, al is de 610 weer wat krachtiger en nieuwer waardoor deze weer wat sneller reageert dan zijn voorgangers. De firmware is in ontwikkeling, dus pin je daar niet te veel op vast.

Je kunt natuurlijk altijd in een T-Mobile shop kijken. Verschillende shops (niet alle!) hebben een setup staan. Afhankelijk van de locatie is dit DSL of FTTH. Niet altijd de ideale setup, maar het geeft een idee van de user interface, gebruik, en functies.
@TAVL
Fantastische antwoorden, probleem is dat ik dus met toch wel verouderde technologie weer ga werken, waar ik met Ziggo nou net uit gegaan ben.
4K is inderdaad (behalve Love Nature) nog niet beschikbaar want ook Netflix doet alleen nog maar UHD, wat geen 4K is en dan ook nog upscaled (wat ze bij Netflix uiteraard zullen ontkennen, maar ja).
Ik heb inderdaad best wat eisen waarbij de "gemaks-opmerkingen/vragen" van mij gevoed worden door mijn huisgenoten.
Ze zijn het nu zo gewent om in de ab van Ziggo een commando te geven dat het moeilijk wordt uit te leggen waarom dat niet meer kan, economische redenen zijn ze niet echt gevoelig voor ;)

Ik moet ook zeggen dat opnemen bij mij eigenlijk niet echt voorkomt, want ik kan het dan wel weer op een andere manier achterhalen.
Maar net als gisteren, was ik net om 20:03 thuis en kon ik met gemak nog even Studio Sport kijken, dat zal met t-mobile dan niet meer makkelijk gaan zeker?

Hoe is het bij jou met de 750/750 (als je dat al heb, en anders je huidige snelheid)?
Als ik familie-vakantie films van een aantal Tb's op de server zet moeten mijn kids dat er wel makkelijk af kunnen halen en niet steeds onderbroken worden, hoe robuust is het netwerk van t-mobile?
Wat is je gemiddelde uptime zonder storingen? Of meet je dat niet?

Fijn om met iemand die verstand van zaken heb (alle 3 hoor ook @Piotr en @Hidden.nld) mijn vragen te kunnen stellen.
Je zal mij dus nooit op "1-nacht-ijs" zien :)

Dank allen voor de hulp, die oplossing met de Aria610 lijkt me wel wat, die Entone Amulet lijkt me te gedateerd, maar kan me vergissen.
Ik ben weer een stukje dichterbij gekomen, waarvoor heel veel dank.

Hans.
Hallo @annvdm

Port-forwarding, kan dat?Ja zeker, je kan ook je eigen router gebruiken zonder die van T-Mobile


Hoi hidden.nld,

Toch nog een vraagje...
Ik wil helemaal geen ander modem installeren, want het gaat mij om de plaatsing van mijn modem.
Ik wil een modem van t-mobile in de gangkast vlakbij het ISRA punt en die dan op LAN1 verlengen met bridge-mode (niet p-f) naar mijn eigen router (en intern huis netwerk).
Dat betekend dat ik dus een volledig afgeschermd huis netwerk heb en dat alleen het verkeer wat ik naar buiten wil laten gaan ook alleen naar buiten gaat.
Daar heb ik wel bridge-mode voor nodig, want de t-mobile router is dan alleen maar een ingaande verbinding en het uitgaande verkeer wordt gefilterd door mijn iegen router die aan de andere kant van de "bridge" staat. Heb ik nu ook bij Ziggo.
Sorry voor het door elkaar halen van termen.
Hans
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @annvdm,

Wat een goed, gedegen onderzoek doe je. Complimenten. Ik zal een aantal van jouw punten zo goed mogelijk beantwoorden.

Momenteel wordt vooral de Aria 610 versie uitgeleverd. Deze kan 4K aan, maar dit wordt nog niet ondersteund door T-Mobile. Momenteel zou ik hier nog niet te veel naar kijken, aangezien de beschikbare content en zenders in Nederland nog zeer beperkt is. Of en zo ja, wanneer T-Mobile dit beschikbaar maakt is niet te zeggen. Het staat op de community wishlist. De productontwikkelteams kijken daarin mee om te weten wat er leeft. Deel dus zeker jouw wensen! Eerder heeft het al vernieuwingen gebracht.

De Entone 515 HD opname functie biedt geen 4K ondersteuning. Ik heb zelf de Entone en heb zelf geen issues met de decoder.

Pauzeren
Bij de decoders zonder opnamefunctie kun je bij de NPO en RTL zenders pauzeren. Deze zijn eerder dit jaar beschikbaar gemaakt.

Schakelen TV kanalen
Dit gaat trager dan bij DVB-C (kabel). Dit is wennen. Sommige mensen ervaren hierbij een wat langere vertraging dan anderen. Een exacte tijd is hierbij niet aan te geven. Waarbij consumenten met de 610 aangeven dat zij een snellere interactie ervaren, dan bij oudere boxen.

Cloud opnemen
Dit is een aloude discussie, waarbij zowel voor als tegenstanders zijn. Voordeel van cloud is het doorgaans meerdere programma's tegelijk opnemen en het efficiënter. Voordeel van HD opname is dat je de opname niet verliest als deze na verloop van tijd niet meer beschikbaar is. Bijvoorbeeld omdat een zender stopt of je besluit een extra pakket te beëindigen. Bij cloud zal de opname in die gevallen per direct vervallen.

Hier geldt ook dat dit is opgenomen in de community wishlist. Vooralsnog is de strategische keuze van T-Mobile Thuis om dit product via een HD decoder aan te bieden. Onder andere om bovengenoemde redenen.

Esthetisch, gebruik en geluid
Dit is natuurlijk persoonlijk. Door de HD is de 515 groter dan tegenwoordig gebruikelijk. Aan de voorkant valt met name de aan/uit knop op, waarbij een led met rood of blauw aangeeft of de decoder uit of aan staat. Verder is er een tijddisplay in blauw. Er staat een T-logo op.

Een andere provider zal altijd wennen zijn qua plek in het menu en hoe bepaalde zaken werken. Het zijn geen groteske menu's met legio opties. In die zin is het beperkt en biedt het wat het behoort te bieden. Al zijn er ook zeker verbeterpunten mogelijk, zoals het handiger opnemen van series. Zijn er specifieke punten op het vlak van menu en functionaliteit, die je zou willen weten?
Sowieso is het interessant om de handleidingen door te nemen, zodat je een beeld krijgt van de menu's en functionaliteiten.

Zelf hoor ik geen geluid uit mijn HD decoder.

Terugkijken via de gids
Dit is, zoals @Hidden.nld aangeeft is momenteel via de decoder beperkt mogelijk. Alleen de huidige, lopende programma's. Momenteel wordt een workaround geadviseerd via de TV Anywhere app. Via deze app is het wel mogelijk en kunnen programma's tot 10 dagen terug naar een AppleTV, Chromecast (of in bepaalde setup mirrorcasting) worden gecast. Het is een bekende wens om dit ook naar de decoder te brengen, maar wanneer dit zal gebeuren is nog niet bekend.

Radio vs infrarood
Voor zover ik weet ondersteunen alle boxen momenteel enkel infrarood signaal.

Mijn ervaring als medeklant
Ik ben indertijd om dezelfde reden geswitched van kabel (via DSL) naar glasvezel. In de basis biedt T-Mobile wat het moet bieden; internet, tv en bellen, waarbij internet symetrisch is. Bij TV is er wel een verschil met kabelaars, zoals ZIGGO of glasaanbieder zoals KPN. T-Mobile is in die zin een relatief jonge speler, die zelf aan het bouwen is. Dat betekent dat betekent dat de basis er is. Je kunt TV kijken, zenders zijn gelijk HD op voorkeurspositie (niet iedere aanbieder heeft dit!), er is een pay per view shop, je kunt optioneel opnemen en er is een selectie a la carte zenders die individueel af te nemen zijn.

Is het perfect? Nee, dat is het niet. Daarom werkt T-Mobile om - zeker de TV dienst - te verbeteren. Zo kun je nog niet op een makkelijke manier via de gids begin gemist verder dan het huidige programma terugkijken. Kun je niet op alle type boxen alle zenders pauzeren en is het aanbod programma gemist beperkt. Stoort mij dit? Eigenlijk niet en daarmee voldoet het aan de eisen die ik heb. Zeker met de workaround van TV Anywhere. Of dit voor jou voldoet kan ik niet beoordelen. Dat is aan de weging van jouw specifieke eisen. Dat is persoonlijk.

Op dit klant - helpt - klantforum helpen we elkaar om het optimale uit de diensten van T-Mobile te halen, waarbij sommige medeklanten, zoals ik, het leuk vinden om andere klanten te helpen. Vanuit die hoedanigheid hoop ik je uiteraard welkom te mogen heten. Maar past het niet voldoende of twijfel je nog? Dan helpen we je graag verder in het nemen van jouw beslissing. Neem zeker je tijd. Je zit er immers een jaar vast aan het abonnement. In die zin; je bent je goed aan het voorbereiden. Chapeau!

Ik hoop uiteraard dat je hier iets aan hebt en mocht ik je verder kunnen helpen, dan doe ik dat uiteraard graag.
Dank je @Piotr en @Hidden.nld.
Ik heb een email van t-mobile-sales gehad met als suggestie om Sales te bellen.
Ik wilde het juist bevestigd op papier want via de telefoon tegen een sales persoon praten is geen optie.
Dat heeft T-mobile ALTIJD het beste en mooiste, ik wil wat technische uitleg.
Ik lees ook overal dat de Entone Amulet 515 al jaren bestaat en dat ie de zelfde problemen vertoont die de Cisco van 5-10 jaar geleden bij Cisco al had.

Wat ik van een decoder verlang is:
  • .1 sec overschakel tijd van het ene kanaal naar het ander kanaal
  • Programma terugzien 10 dagen terug vanuit de "normale" guide.
  • 4K
  • Radio signalen voor de ab, niet dat ouderwetse IR wat 9vd10 keer niet werkt
  • Esthetisch verantwoorde decoder (hij staat ten slotte midden in de kamer), dus geen aanduidingen op de decoder zelf, alleen misschien (maximaal) een lampje wat flikkert ten teken dat de ab signalen ontvangen worden, meer niet.
  • Gebruikers vriendelijke menu structuur, waarbij je niet moet zoeken maar alles logies geplaatst (In het NL is natuurlijk logies)
  • GEEN geluid, ook niet als het doodstil is in huis, geen HD die je hoort spinnen, want dat hoort een SATA te zijn, tegenwoordig.
  • Cloud connectivity....(HD is echt jaren 90 techniek).
Nou ja, je snapt het wel, is de Entone zo een doos? En als ie nog geen 4K kan, is het dan wel beschikbaar met de volgende SW release? Ik heb een 4K TV zou jammer zijn als ik daar geen gebruik (meer) van kan maken.

Alle bovenstaande functies heb ik nu op dit moment wel, maar het wordt gewoon te duur bij Ziggo.
Mocht het zijn, goedkoop=duurkoop, dan hoop ik dat je eerlijk antwoord want ik wil er niet op achteruit gaan natuurlijk.
Reputatie 7
Hallo @annvdm

Port-forwarding, kan dat?
Ja zeker, je kan ook je eigen router gebruiken zonder die van T-Mobile

Wifi service: ik werk vanuit huis en moet dus goed internet hebben voor video calls.
Het is niet zo dat je WiFi niet harder kan dan de 20Mbit van de WiFi service maar dit hangt van veel factoren af. In prenciepe kan je gewoon de volledige snelheid halen maar dit hangt ook af van je eigen apparatuur. je geeft aan dat je je eigen router wil gebruiken, op je eigen router geeft je internet provider geen ondersteuning.

Voor pauzeren gebruikt ie de HD, dus je kan niet pauzeren als je geen HD hebt?
ik meende dat dit sinds kort niet meer nodig was en kan je ook zonder hdd pauzeren

Hoe werkt het dan met kijken vanaf begin als het programma al 20 minuten loopt? Dat moet dan toch uit de cloud komen toch?
Hierop kan ik je geen antwoord geven.

Kan ik rechtstreeks uit de gids dit doen
Alleen zolang het programma loopt kan je vanaf het begin beginnen.

kan ik met TV-anywhere overal in Europa van mijn abonnement gebruik maken?
Ja zeker! T-Mobile was de eerste die dit beschikbaar maakte
Hoi Piotr,

Fantastische antwoorden en ben blij dat jullie die Chinees eruit gezet hebben (Huawei, kan zo maar een deal-breaker zijn).

2 vraagjes nog, die ik niet beantwoord zie:
  1. Port-forwarding, kan dat? Mijn eigen router gebruik ik liever vanwege de dekking in mijn huis met bekabeld/wifi, ik wil dat gerust aan een techneut uitleggen als dit een issue is.
  2. Wifi service: ik werk vanuit huis en moet dus goed internet hebben voor video calls.Dus mijn eisen zijn iets zwaarder dan 10Mb, op een 750/750 met Wifi op a/c zou ik toch meer dan 10Mb moeten kunnen halen?
  3. Voor pauzeren gebruikt ie de HD, dus je kan niet pauzeren als je geen HD hebt?
  4. Hoe werkt het dan met kijken vanaf begin als het programma al 20 minuten loopt? Dat moet dan toch uit de cloud komen toch?
  5. Kan ik rechtstreeks uit de gids dit doen (pauzeren en vanaf begin beginnen?) net als bij Ziggo en XS4ALL?
  6. Nieuwe vraag: kan ik met TV-anywhere overal in Europa van mijn abonnement gebruik maken?
Dank je voor je snelle reaktie.

Hans.
Reputatie 7
Hey Hans, dat zijn pas veel vragen! Ik ga mijn best doen om alles te beantwoorden.😉

Modem
Nieuwe klanten ontvangen van ons het Zyxel VMG8825-T50 modem. Dit modem maakt geen onderscheid meer tussen IPTV & Internet. Je kan dus alle 4 de poorten gebruiken voor zowel Internet als TV, wel zo handig! De Wifi wordt voortaan standaard als DualBand aangeboden, waarbij de 2.4 GHz & de 5 GHz frequentie samenwerken. Drie TV Boxen is geen enkel probleem, je kunt bij ons maximaal vier TV Boxen afnemen. Uiteraard kun je een eigen switch gebruiken om je internet poorten uit te breiden.

Installatiekosten
Momenteel loopt er een actie op gratis activatie- en installatiekosten wanneer je een alles-in-1-pakket afneemt. Wanneer je kiest voor een ADSL-pakket dan kun je probleemloos zelf de installatie uitvoeren. Bij glasvezel pakketten sturen we altijd een monteur. Dit in verband met de garantie.

TV Box
We bieden twee soorten TV Boxen aan. Beide boxen bieden dezelfde Full HD TV beeldkwaliteit.Je kunt kiezen voor een TV Box zonder opname functie (Aria 610). Wil je niks missen dan hebben we ook een TV Box mét opname functie (Entone Amulet 515). Een heel mooi overzicht van alle specificaties vind je hier. Achter de schermen werken we aan de mogelijkheden voor het opnemen in de cloud. Nu is dit nog toekomstmuziek, maar je kunt er op rekenen dat we dit ook gaan aanbieden!

Wifi service
We doen er alles aan om je van een zo goed mogelijke Wifi te voorzien. Mocht je problemen ervaren met je Wifi, dan is er geen man over boord. Je kunt dan gebruik maken van onze gratis Wifi Service. De monteur doet een meting en zal je dan vertellen of je een Wifi Versterker geïnstalleerd krijgt. Als de meting van de monteur onder de grens is van 10 Mbps downloadsnelheid voor Standaard (DSL) internet of 10 Mbps downloadsnelheid voor Glasvezel internet, dan kom je in aanmerking voor een Wifi Versterker. Meer over de Wifi service lees je hier.

Snelheid
Waarom tot 750 Mbps? De maximale download en upload snelheid is altijd afhankelijk van verschillende factoren. Denk aan je netwerkkaart, firewall, software etc. Deze megasnelheid van 750Mbps garanderen wij enkel bekabeld en kun je moeiteloos halen onder ideale omstandigheden. Bij Wifi is er altijd sprake van verlies en hoe verder de afstand tot de modem hoe meer je dit zal ervaren.

Begin gemist
Het complete overzicht van alle programma's die je met Begin Gemist kunt terugkijken.

Waarom moet ik €5/maand betalen voor opnemen en pauzeren?
Goede vraag! Onze opname box heeft een harde schijf van 500 GB. De TV Box zonder opname functie heeft geen harde schijf. Voor deze "upgrade" qua functie rekenen we extra kosten.

Gratis hogere internetsnelheid; ik heb 750/750 besteld, krijg ik dan meer?
Was het maar zo'n feest! Je krijgt in ieder geval hetzelfde voor minder.😉 Wanneer je Klantvoordeel activeert op je 750 Mbps snelheid dan betaal je de prijs van een stap lager. Hier lees je alles over Klantvoordeel.

Gratis TV-pakketten t.w.v. €7,50, kan ik gewoon gratis Ziggo sport krijgen dan?
Ziggo Sport Totaal bieden we op 't moment van schrijven voor € 15,- per maand aan. Wanneer je je TV Voucher inzet dan betaal je € 7,50 per maand voor dit pakket. Je hoeft gelukkig niet iedere maand opnieuw je TV Voucher in te zetten. Wel kun je maandelijks probleemloos je TV Voucher inzetten op andere pakketten.

Wat is er nog meer nodig behalve een Wifi modem?
Wanneer je een glasvezel abonnement afneemt dan installeert onze monteur een media converter en een modem in de buurt van je glasvezelkastje (FTU). Bij een ADSL-abonnement heb je geen mediaconverter nodig en ontvang je alleen een modem die je bij je aansluitpunt kunt installeren. Vervolgens gaat er een netwerkkabel naar je eventuele TV Box, deze staat bij je TV in de buurt. Je kunt er zelf voor kiezen om je PC ook bekabeld aan te laten sluiten, de keuze ligt bij jou!😁

Ik hoop dat ik al je vragen heb kunnen beantwoorden!

Reageer