nieuwe T-Mobile klant thuis en mobiel

  • 28 September 2019
  • 3 reacties
  • 494 Bekeken

Reputatie 7
Badge +15
Hallo community leden!



Ik heb sinds gisteren een T-mobile thuis pakket en daarnaast ook een sim only unlimited.



De sim only is besteld via mobiel.nl maar daarna kreeg ik geen enkel email van T-mobile over inlog gegevens of iets anders. Ik moest nog achteraf nummerbehoud regelen dus had even de klantenservice gebeld en zij hebben de nummerbehoud voor mij geregeld. Het rare is ik heb geen idee wat mij voorlopige nummer is zodat ik my T-Mobile aan kan maken en aanmelden voor klantvoordeel. Zou iemand dit voor mij kunnen uitzoeken zodat ik alles kan regelen?



En dan nog iets; ik heb nu internet thuis van Online.nl en T-mobile thuis is actief op 1 november 2019 ik wou weten ga ik niet offline zitten ofzo omdat de installatiedatum blijkbaar wat later kan zijn?



Op mijn profiel staan mijn eigen gegevens (van de sim only) en klantnummer is van de T-mobile thuis op naam van mijn vader, geen probleem hopelijk?



Ik kijk ernaar uit en hoop een goede service bij T-Mobile te krijgen!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
@CrisTien

Had je de topic wel doorgelezen voordat je een reactie plaatste?
Reputatie 7
Badge +14
@Waqqas Je gaat per abonnement betalen als je abonnement is ingegaan.

Lees hier alles over je eerste factuur
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb ondertussen wel mijn nummer gevonden maar nu moet ik maar wachten tot dinsdag als mijn sim er is ivm die verificatie

Maar betaal ik wel gewoon 25 euro per maand aangezien internet pas vanaf 1 november actief is?

Reageer