nog een verbinding bij installatie door guidion

  • 1 December 2020
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

hallo

wanneer gaat alles werken?

guidion zegt dat ze alles hebben doorgegeven naar t-mobile

mijn klantnummer XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @alexz, welkom op de Community!

Jouw abonnement is op 1 december geannuleerd, maar ik kan de reden hierachter niet zien. Is er iets misgegaan met de aanvraag of hoor jij dit nu ook voor het eerst?

goedemiddag Jason

ik heb alles geannuleerd

guidion geeft niks om jullie klanten, denk dat het niet de eerste keer is!

ben nu overgegaan naar kpn

mvgr alex

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je uitleg! Het is erg jammer @alexz, maar vanzelfsprekend respecteer ik je beslissing hiertoe en wens ik je niets dan goeds toe bij je nieuwe aanbieder. Hopelijk kom je nog eens terug, dan verzeker ik je dat ons Webcare team er alles aan zal doen om je van de beste service te voorzien.

Mag ik je nog verzoeken om de apparatuur terug te sturen naar ons retouradres, alsjeblieft? Alle retourinformatie heb je zojuist toegestuurd gekregen in een e-mail zodat je precies weet hoe je de spullen kunt retourneren.

Om het nog wat duidelijker te maken, heb ik hieronder alle info geplaatst:

T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol

Retournummer: “Zie e-mail”
 

Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!

Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren.

Kom je er niet uit met de verstrekte informatie? Check dan ons speciale topic voor een handige instructievideo: Hoe stuur ik de apparatuur terug?.

Hopelijk zien we je ooit weer terug bij Thuis! Je bent op de Community altijd meer dan welkom natuurlijk, veel succes verder en stay safe!

Reageer