Beantwoord

Nog geen installatiepakket ontvangen

  • 13 March 2020
  • 7 reacties
  • 264 Bekeken

Hallo, 

17 maart komt de monteur voor de installatie van het tmobile internetpakket. En daarvoor zou ik de installatiepakket moeten ontvangen volgens de bevestigingsmail van tmobile. Ik heb echter nog geen pakket van jullie ontvangen. Hoe wordt dit opgelost? Graag jullie aandacht. Alvast dank.

Ik hoor graag zsm. 

Mehmet Bulut

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 March 2020, 18:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Memo42 

Wat staat er in het overzicht in je T-Mobile thuis omgeving? Indien er onderweg staat dan zou eronder ook een hyperlink moeten staan om je pakketje te volgen.

Nee er staat niks over onderweg.  Dus ook geen link. Er staat alleen dat ik tussen de 4 en 7 dagen voor de installatiedatum mn pakketje krijg.

Kan zo zijn dat die morgen onverwachts binnenkomt, ik heb ook nooit bericht gehad dat het was verstuurd, PostNL stond ineens op de stoep.

Reputatie 7
Badge +15

Postnl heeft vertraging deze dagen volgens mij, ik wacht al sinds woensdag op 2 autobanden, app gaf woensdag al aan pakketje wordt verwacht maar zit nog niet in sorteerproces. Vanochtend ook al gebeld maar was al op de post gedaan volgens hem.

Als jouw banden paar dagen later komen is het geen probleem denk ik. Dinsdag komt er bij mij een monteur om de boel te installeren. Dus voor dinsdag MOET ik mijn pakketje binnen hebben. Anders komt de monteur voor niks :)

Dus met de gedachte dat het misschien morgen wordt bezorgd heb ik niet heel veel aan. Misschien wordt t namelijk niet bezorgd en dan is er een probleem.

En dan zou T-Mobile zeggen:

 

“Geen zorgen, we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk on-line komt en de periode dat dit nog niet het geval is hoef je uiteraard niet te betalen, daar dienen we een vergoeding voor in als je verbinding werkt”

Reputatie 7

@Memo42 Het is helemaal gelukt met het pakketje afgelopen zaterdag zie ik, top! :slight_smile:

Reageer