Beantwoord

Nog geen modem ontvangen bij verhuizing

  • 31 August 2018
  • 5 reacties
  • 680 Bekeken

Verhuizingsdatum nadert. Kartonnen doos gekregen om het oude modem terug te sturen want we zouden nl. voor installatie in de nieuwe woning een nieuwe krijgen. Gideon afspraak gemaakt voor 7 september maar nog geen nieuw modem binnen gekregen of neemt de monteur die zelf mee?
Alvast bedankt voor de reactie.
Manon
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 1 September 2018, 08:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Manon,

Het nieuwe modem wordt naar het nieuwe adres gestuurd, de monteur neemt deze niet mee.
Let op dat je eventuele tv kastjes niet terugstuurt, deze krijg je in de meeste gevallen niet nieuw.

Mvg. Marcel
Reputatie 4
Hi @manon1965,

Wat onwijs leuk dat je T-Mobile Thuis ook mee wilt nemen naar jouw nieuwe adres. Daar word ik blij van! Ik hoef eigenlijk niks meer te zeggen, @Marcel MCi haalt mij de woorden uit de mond! Het nieuwe modem wordt inderdaad naar jouw nieuwe adres gestuurd. Wanneer je deze ontvangt, kun je inzien door middel van een Track en Trace code die je tegen die tijd zult ontvangen. Zo kun je zelf precies zien waar jouw modem zich bevind, en wanneer je deze in ontvangst kun nemen! Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust. Succes met de verhuizing! 😃🏡
Bedankt voor de tips. Het pakket is idd gestuurd naar ons nieuwe adres gelukkig had ik bij de 2e aflevering al wel de sleutel... Helaas door een foutje van jullie zit ik wel een aantal dagen zonder tv. Internet kreeg ik gelukkig via een omweg gratis. Nu hopen dat vrijdag de installatie wel goed gaat ook al kreeg ik vandaag een email dat jullie betreuren dat ik weg ga...??? Uhhhh ik ga niet weg.
Reputatie 7
Hoi @manon1965

Fijn dat het modem op de juiste plek is aangekomen! Ja, die brief: ons systeem ziet het als een opzegging op het oude adres en een nieuwe aanvraag op het nieuwe. Mag je gewoon negeren. Is het afgelopen vrijdag allemaal goed gegaan?
Ja gelukkig de aansluiting in het nwe huis ging snel en soepel!!

Reageer