Beantwoord

Nog niet ontvangen installatiepakket

  • 4 June 2019
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

Goedendag, gisteren is mijn T-mobile aansluitdag geweest. Maar heb helaas nog geen pakket mogen ontvangen, waardoor ik niks heb kunnen installeren. Naar mijn weten verloopt 7 jun Ziggo en er is beloofd dat ik niet zonder tv en internet kom te zitten. Wanneer kan ik de bezorger verwachten??
icon

Beste antwoord door Brian 5 June 2019, 14:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi, door het grote succes van de Beter-stap-je-over weken is bij een aantal klanten het versturen van het installatiepakket of/en de afspraak met onze monteur vertraagd. Via dit topic houden we je graag op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Omdat er een centraal topic is gaat dit topic op slot
Bedankt!

ja ik had de statuspagina al bekeken, word hier helaas niet veel wijzer van 😅. Dit omdat er alleen staat dat de installatie datum is vervroegd naar 03 Jun (eergisteren) en alleen T-mobile tv app op mijn mobiel werkt nu. Wat mijn grootste angst is, is dat ik straks zonder tv en internet zit, aangezien mijn Ziggo vrijdag aanstaande stopt.
Dus mijn hoop is, dat ik het pakket voor vrijdag ontvang.
Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag @Jaypee82 Ik begrijp dat dit niet zo leuk is en ik hoop dat je pakket snel binnen is.

Ik heb begrepen dat "Door het grote succes van de Beter-stapje-over weken bij een aantal klanten het installatiepakket of de afspraak met een monteur is vertraagd.
TM is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen en je aan te sluiten.

Via de statuspagina kan je de bestelling in de gaten houden:
My T-Mobile
Groetjes!

Reageer