Beantwoord

Nog niet zo thuis..

  • 26 June 2019
  • 2 reacties
  • 413 Bekeken

Daar XS4ALL op dreigt te gaan in KPN heb ik in april de keuze gemaakt om zowel met de thuis als mobiele diensten over te stappen naar T-Mobile. Daar contacten bij KPN allemaal qua datums allemaal mooi gelijk aan elkaar liepen, de goede poging gewaagd om dit bij T-Mobile ook voor elkaar te krijgen. Missie helaas mislukt. 4 juni is mijn mobiele nummer keurig geporteerd, voor de thuisdiensten stond op dezelfde dag als verassing (wisten niet voor wanneer er een afspraak stond) een monteur op de stoep maar het installatie pakket zouden wij pas savonds ontvangen. Monteur kon dus niets doen en het was geen probleem als we het zelf deden.

Direct nadat het pakket is binnengekomen heb ik het pakket aangesloten en de TV aangemeld. Een dag later gebeld mbt klantvoordelen, hier was echter (al dagen lang!!) een storing mee waardoor dit niet geactiveerd kon worden, zal allemaal automatisch doorlopen. Snelheden waren nog niet geweldig maar vanwege vakantie voor latere zorg.

Met deze ervaring op zak ben ik vertrokken voor vakantie, alwaar ik nu nogsteeds van probeer te genieten maar steeds word lastig gevallen door T-Mobile en Guidion. Diverse keren een bericht ontvangen dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Waarvoor dan, het is toch aangesloten!? Afgelopen week ontvang ik een bericht met de titlel "Waar was je nou". Klaarblijkelijk doet T-Mobile en Guidion maar wat want ik had niet eens een afspraak.

Vandaag ontvang ik een email dat T-mobile graag even met me wil bellen maar dat ze me een aantal keer niet hebben kunnen bereiken.... Geen oproepen gemist maar goed, ik probeer van m'n vakantie in het buitenland (niet EU) te genieten! Geen behoefte aan dit geneuzel, helemaal niet als het aannemen van een gesprek me haast € 2,00 p.m. kost.

De afzender van het bericht is een no reply adres, even per mail reageren lukt dus niet. Vandaar de keuze om jullie nu via deze weg te benaderen.

Graag zal ik willen weten waarom er nog een afspraak gemaakt moet worden en wat er mis, gaat in de activatie van de voordelen/diensten. Na 1 juli ben ik weer in het land, tot deze tijd ontvang ik liever niet telkens meer berichtjes van jullie.
icon

Beste antwoord door Piotr 1 July 2019, 13:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hey @ASIBRA,

Allereerst sorry dat we je hebben lastig gevallen hebben tijdens de vakantie. Hopelijk heb je er wel nog van kunnen genieten. Welkom terug!😄

Zo te zien heb je een glasvezelabonnement aangevraagd. In dat geval sturen we altijd een monteur langs zodat alles netjes voor je wordt gecontroleerd en aangesloten. Mocht er een probleem ontstaan dan kunnen we zonder problemen een monteur aansturen. Om die reden kan ik je alleen maar aanraden om een afspraak in te plannen.

Momenteel ervaren we problemen met het activeren van Klantvoordeel. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses!
@Piotr Ik heb na het opvolgen van je adviezen twee weken geleden eindelijk (!) een afspraak kunnen maken dat er 27 augustus een monteur langs zal komen om alles in orde te maken.... Eind goed, al goed. Thans, dat dacht ik dan.

Vandaag is mijn telefoon heel kort even over gegaan, te kort om op te nemen. Dit bleek iemand van jullie klantenservice te zijn want jullie 0800 werd meegezonden. Kort hierna ontving ik echter een mail dat mijn gehele bestelling geannuleerd is. Eenmaal thuis blijkt niets meer te functioneren, geen TV, geen internet, niets. Tot slot van rekening zal ik ook nog eens € 75,00 moeten betalen vanwege deze annulering.... Pardon!!??

Jullie maken er een zooitje van en blijven in gebreken. Ik wil jullie verzoeken deze problemen per ommegaande op te lossen. Ben het helemaal beu en nu op weg naar de winkel want telefonisch kom ik geen steek verder.

GRAAG EEN OPLOSSING!!

Reageer