Direct nadat het pakket is binnengekomen heb ik het pakket aangesloten en de TV aangemeld. Een dag later gebeld mbt klantvoordelen, hier was echter (al dagen lang!!) een storing mee waardoor dit niet geactiveerd kon worden, zal allemaal automatisch doorlopen. Snelheden waren nog niet geweldig maar vanwege vakantie voor latere zorg.
Met deze ervaring op zak ben ik vertrokken voor vakantie, alwaar ik nu nogsteeds van probeer te genieten maar steeds word lastig gevallen door T-Mobile en Guidion. Diverse keren een bericht ontvangen dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Waarvoor dan, het is toch aangesloten!? Afgelopen week ontvang ik een bericht met de titlel "Waar was je nou". Klaarblijkelijk doet T-Mobile en Guidion maar wat want ik had niet eens een afspraak.
Vandaag ontvang ik een email dat T-mobile graag even met me wil bellen maar dat ze me een aantal keer niet hebben kunnen bereiken.... Geen oproepen gemist maar goed, ik probeer van m'n vakantie in het buitenland (niet EU) te genieten! Geen behoefte aan dit geneuzel, helemaal niet als het aannemen van een gesprek me haast € 2,00 p.m. kost.
De afzender van het bericht is een no reply adres, even per mail reageren lukt dus niet. Vandaar de keuze om jullie nu via deze weg te benaderen.
Graag zal ik willen weten waarom er nog een afspraak gemaakt moet worden en wat er mis, gaat in de activatie van de voordelen/diensten. Na 1 juli ben ik weer in het land, tot deze tijd ontvang ik liever niet telkens meer berichtjes van jullie.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel