Beantwoord

nog steeds geen installatiepakket!

  • 23 April 2020
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Ik ben het hélemaal zat! 30 maart doorgegeven dat ik per 10 april ga verhuizen en moest overstappen van tele2 naar Tmobile daardoor. Jubelende email van tmob dat ik al per 6 april internet signaal zou hebben waar ik helemaal niet om gevraagd had want toen woonde ik nog op mijn oude adres. Bovendien is de 4-7 dagen voordien toezenden van het installatiepakket niet waargemaakt. Erger nog ik zit al 2 weken op mijn nieuwe adres zonder tv en internet vanwege het niet leveren ve installatepakket.  4x gebeld, 1 maal gechat. Schiet allemaal geen reet op. Behalve dat ik nu weet dat ze op het distributiecentrum zo hard hun best doen. 

ik heb eens even nagekeken op het forum en precies dezelfde klachten staan al in 2018 én 2019 gemeld, dus er is nog niets verbeterd! Kom aub dus niet aan met Corona gerelateerde distributie moeilijkheden. 


Ik wil per direct opzeggen wegens in gebreke blijven en volgens artikel 4.5 van de algemene voorwaarden heb ik daar recht op: ‘Als blijkt dat de door jou aangevraagde dienst uiteindelijk niet of niet op redelijke termijn geleverd kan worden zal T-Mobile Thuis jou hierover informeren. In dat geval hebben zowel jij als T-Mobile Thuis het recht de overeenkomst met onmiddellijk ingang kosteloos te ontbinden‘

Ik vind dat de redelijke termijn al lang verstreken is. Ik betaal me scheel aan extra mb voor mijn telefoon en kan door dat gepiel op een klein scherm mijn werk niet goed doen!

Graag de bevestiging dat per onmiddelijke ingang de overeenkomst is ontbonden! Dat scheelt weer een pakket verzenden op het distributiecentrum  

mvrgr

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 April 2020, 14:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sas63, goed dat je het aankaart op de Community! Mijn collega heeft op 17 april een verzoek ingediend voor je om over te gaan tot kosteloze opzegging. Omdat je op 30 maart jouw aanvraag hebt gedaan, wachten we tot 30 april. De maximale levertijd - losstaande van de huidige leveringsproblemen - is 4 weken bij een DSL-aansluiting. Ik begrijp jouw frustratie volledig en kan me dan ook 100% in je woorden vinden. 

Mag ik je desalniettemin toch nog om 7 dagen geduld vragen, alsjeblieft? Indien we later dan 30 april leveren, zullen we er voor zorgen dat jouw aanvraag kosteloos stopgezet wordt. Ik hoop dat jij je hierin kunt vinden. Namens het hele team bied ik je onze oprechte excuses aan! Stay safe! 💪

Reageer