Beantwoord

Nog steeds geen internet gaan al na 8 weken toe

  • 25 April 2020
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Hier ben ik weer je weet wel een zeer geduldige klant. (overgeschreven 13 maart zou 26 maart binnen zijn) Maar langzaam is deze geduldige klant en lees bijna 8 weken aan 't wachten op m'n starterspakket glasvezel na verhuizing sinds 13 maart....... Het geduld is op!!!! Waar blijft t beloofde pakket we zijn weer 1, 5 week verder en ik zie nog steeds dat m'n pakket die ik heb besteld nog op behandeling staat. Ik ben echt pissig.... Word vanalles beloofd maar NIKS gedaan...... Ik heb 't internet echt nodig voor m'n werk!!!! Ik moet veel nog thuis doen maar ja dan heb je wel je internet nodig. Ik staar iedere dag naar de mooie geschilderde muur!!!! MN gekochte MB is weer bijna op.... En nee voordat jullie 't weer voor de zoveelste keer vragen mijn abonnement van T mobile telefoon gaat pas 6 mei in... Dus aan vouchers heb ik niks aan. En nee ik kan m'n oude Router niet gebruiken voor noodoplossing.... Want hier is glasvezel..... (want al 6x gebeld, m'n mam heeft zelfs nog eens gebeld!!!) (en de 2e topic) Mijn geduld is echt op.... En dan moet je al heeeel ver gaan om m'n geduld op te krijgen. Ik schrijf niet alleen hier maar er zal ook een dikke vette klacht binnen komen en ik ben aan 't kijken of ik kan gaan overstappen naar een andere provider!!!!! Oja degene die erachter aan zou gaan heeft nu vakantie? Dus wanneer zou 't dan eens zijn.... en hoe je behandeld word niet normaal steeds ander verhaal zal op'  spoed' staan maar ja andere krijgen wel 't pakket? NOGMAALS SLUIT IK AF MET EEN HELE BOZE NU AL PISSIGE KLANT..... ik ben helemaal klaar met 't mobile gedoe en beloftes en heb spijt dat ik jullie mee heb genomen naar m'n nieuwe woning en spijt dat ik over ben gestapt met m'n mobile abonnement...... 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 29 April 2020, 11:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

@Bianca85 

Ik zie dat je al een eerder een topic hebt geplaatst: namelijk dit topic. Excuus voor de vertraging, wij doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk om te lossen. Om ervoor te zorgen dat de zaken niet langs elkaar heen lopen, willen wij graag alle reacties in het eerste topic houden.