Beantwoord

nog steeds geen TV en Internet

  • 9 maart 2021
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Wat mij verbaasd is dat ik een maand vooraf mijn wens heb doorgegeven om 1 maart alles van T-mobile te ontvangen voor Thuis en TV.
Op 1 maart bel ik dat ik nog steeds niets heb kunnen ontvangen, er werd beloofd mij terug te bellen over hoe het zit, helemaal niets meer gehoord. de tweede dag bel ik weer dat ik nog steeds geen TV en Internet heb hoe zit het nou? uitleg was dat het misschien aan de net lijn van de leverancier (KPN) ligt en dat het uitgezocht zal worden en dat ik voor nu maar de afspraak voor de installatie op 16 maart moet zetten. Nou zal wel zet maar voor nu even op 16 maart maar ik wil het eerder want dat heb ik aangegeven. ik zou terug gebeld worden… weer niet gebeurd. later bel ik weer dat ik nog steeds niets heb gehoord, inmiddels is het al 9 maart .. 8 verschrikkelijk lange dagen later. Ik was het zat!
Ik ben maar zelf gaan actie nemen want van de gesproken Tmobile dames kreeg ik 0,00 terugkoppeling

KPN geeft aan dat de aanvraag pas 4 maart is ingediend! potverdomme.. dan denk ik waarom heb ik 1 maand eerder alles lopen regelen en aangeven? KPN geeft dan aan dat ik vanaf 11 maart alsnog gebruik kan maken van het netwerk.. ik bel Tmobile weer heel blij, jongens het kan vanaf 11 maart kunnen wij de afspraak vervroegen, Lets go! … nee mevrouw dat kan niet want de netwerklijn is niet beschikbaar… jawel is het wel dat geven zij al aan. KPN zet hem op 11 maart al beschikbaar. Dus kom. ik ben al 10 dagen lang bezig en ik werk al dag en nacht thuis en ik zit midden in een verhuizing. ik heb geen tijd om te wachten hierop.

nee maar de netwerklijn kan niet en als de netwerklijn kan betekent het niet dat Guidion kan.. Ik bel Guidion.. ja mevrouw wij zien wel dat het vanaf de 11de kan en wij hebben iemand beschikbaar.
Oke mooi! plan mij maar in.. dat kan niet want TMobile moet  het goedkeuren… jaaa godver!
Waar wacht je op Tmobile?

netwerklijn is actief vanaf 11 maart
Guidion heeft personeel die kan
TV en Internet pakket is al binnen
ik ga toch niet over 2 weken betalen voor iets wat ik nog steeds niet heb…

WAAROM IN GODSNAAM WACHT IK 15 dagen lang voor een dienst die ik op 1 maart 2021 had moeten krijgen..
Waar is de oplossing hierin? 

icon

Beste antwoord door Demi 9 maart 2021, 16:19

Hi @hela, ik heb je zojuist ook in een ander topic beantwoord over deze vraag. Mocht je dit nog niet voorbij hebben zien komen, hier nogmaals mijn antwoord: 

“Ik heb direct voor je gekeken wat er aan de hand is. Ik zie dat de lijn inmiddels actief is gezet per vandaag door KPN. De afspraak met Guidion staat zo te zien gepland voor de 16e. Het klopt niet dat wij goedkeuring moeten geven voor de installatieafspraak met Guidion, tenzij er nog wijzigingen moeten gebeuren bij de netwerkbeheerder. In dit geval was de aanvraag uitgevallen, waardoor het later opnieuw is ingediend. De wijzigingen zijn inmiddels afgerond en de lijn is actief. De afspraak wijzigen, moet dan ook lukken. Ik wil je dan ook vragen om opnieuw contact op te nemen met Guidion op 088 - 200 0151, zodat je de afspraak naar voren kan verschuiven. Sorry voor de verwarring en vertraging!”

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hi @hela, ik heb je zojuist ook in een ander topic beantwoord over deze vraag. Mocht je dit nog niet voorbij hebben zien komen, hier nogmaals mijn antwoord: 

“Ik heb direct voor je gekeken wat er aan de hand is. Ik zie dat de lijn inmiddels actief is gezet per vandaag door KPN. De afspraak met Guidion staat zo te zien gepland voor de 16e. Het klopt niet dat wij goedkeuring moeten geven voor de installatieafspraak met Guidion, tenzij er nog wijzigingen moeten gebeuren bij de netwerkbeheerder. In dit geval was de aanvraag uitgevallen, waardoor het later opnieuw is ingediend. De wijzigingen zijn inmiddels afgerond en de lijn is actief. De afspraak wijzigen, moet dan ook lukken. Ik wil je dan ook vragen om opnieuw contact op te nemen met Guidion op 088 - 200 0151, zodat je de afspraak naar voren kan verschuiven. Sorry voor de verwarring en vertraging!”

Reageer