Beantwoord

Nog steeds geen TV & Internet

  • 24 May 2018
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Via T-Mobile heb ik een abonnement (TV & Internet) afgesloten op mijn huisadres in Gouda. Aangezien er een probleem is met het netwerk, en ik daarom geen TV of internet heb, is er door T-Mobile een KPN monteur ingeschakeld.

Afgelopen vrijdag, op 18 mei 2018, stond de afspraak met een KPN monteur. Ik diende thuis te zijn tussen 10 uur ’s ochtends en 12 uur ’s middags. Iets voor 12 uur, werd ik gebeld dat de monteurs niet zouden komen, de planning liep namelijk uit. Kan gebeuren dacht ik, en een volgende afspraak werd al snel gemaakt. De afspraak werd verschoven naar zaterdag, 19 mei, op dezelfde tijd. Dit keer werd ik niet afgebeld, er kwam zelfs niemand opdagen. Ik belde om 1 uur ‘s middags met de helpdesk van KPN en ik kreeg en arsenaal aan smoesjes toegeworpen gekregen. Daarnaast kreeg ik excuses over het niet afbellen van de monteurs.
Een derde afspraak werd gemaakt, op woensdagavond 23 mei 2018 tussen 18:00 en 20:00 uur. Ik diende wederom thuis te zijn, want zo staat dat vermeld in de afspraak. Met goede hoop hield ik die avond de koffie warm en stond ik met warme gevoelens uit het raam te turen, in de wetenschap dat de monteurs eindelijk mijn probleem gingen oplossen. Tot mijn allergrootste verbazing kwam niemand opdagen. Om 20:45 werd ik gebeld, ik miste echter de oproep. De volgende dag, vandaag dus, belde ik wederom met de hotline van KPN. Excuses kreeg ik dit keer niet, er werd mij zelfs gevraagd waarom ik de telefoon niet opnam. Nu weet ik dat telefoonbaantjes niet de makkelijkste functies zijn, dus ik ging hier niet op in.

Concluderend heb ik (nog steeds) met de onderstaande problemen te maken:
- Geen tv;
- Geen internet;
- Een organisatie die zich niet houdt aan afspraken;
- Een planner bij KPN die zijn of haar vak niet verstaat.

Graag hoor ik een passende oplossing, zodat ik van mijn problemen ben verlost. Overigens heb ik dit verhaal tevens op het KPN forum gezet, echter verwijzen zij mij naar de klantenservice van T-Mobile.

Met vriendelijke groet,

El_Positivo
icon

Beste antwoord door Brian 25 May 2018, 12:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Oei dat loopt zo te horen niet lekker El_Positivo! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels ook al telefonisch contact op hebt genomen. Wij gaan in gesprek met KPN hierover, excuses voor de stroeve gang van zaken!

Reageer