Beantwoord

Nog steeds niet aangesloten en waardeloze klantenservice

  • 12 June 2019
  • 3 reacties
  • 527 Bekeken

Mijn pakket heb ik allang ontvangen. De afspraak met Guidion inzake installatie is nu al 2x misgegaan. Vorige week woensdag zouden jullie komen. Ik word op het laatste moment afgebeld dat de monteur ziek is. Dat er geen extra monteur is die bij ziekte invalt is vind ik al helemaal raar, maar goed, met tegenzin een nieuwe afspraak gemaakt afgelopen zaterdag tussen 10 en 12. Dan word ik gebeld door de monteur om half 10 waar ik ben. Blijkt dat de monteur een verkeerde tijd door heeft gekregen, tussen 8 en 10. En nee, in mijn bevestigingmail staat echt tussen 10 en 12. Ik bellen met Gideon, niet te bereiken, na 20 minuten nog geen medewerker. Ik hing op en belde jullie eigen klantenservice. Ook weer meer dan 10 minuten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Die persoon zou mij direct doorschakelen, weer 15 min wachten ... opgehangen, duurt mij te lang. Gewoon leugens van de medewerker over 'u krijgt gelijk iemand aan de lijn en krijgt voorrang op andere in de wachtrij'. Ik bel opnieuw, na vele irritante momenten in het gerobotiseerde menu krijg ik iemand aan de lijn van T-mobile zakelijk die mij goed doorverbond (ook weer ruim 10 min verder) wel goed leek te kunnen helpen. Hij zou Gideon opbellen en mij terugbellen met de status. Kreeg de uitleg dat ik afgelopen maandag een email kreeg met daarin een link om een nieuwe afspraak te maken. Wat denk je, email nooit gehad. Nu weer probeer ik iemand te bereiken. Noch TMobile noch Guidion bereikbaar. Schande, nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt in mijn leven. Zelfs jullie chat werkt niet. Ik ben deze onzin zat, ik wil voor a.s. zondag installatie anders andere provider! En uiteraard betaal ik over afgelopen periode geen abonnement e.d.! Graag zelfs tegemoetkoming voor mijn tijd, jullie maken van jullie probleem mijn probleem. En dan nog het lef op jullie website en callcenter menu's allemaal zooi over het verbeteren van jullie service, wees maar eerst gewoon bereikbaar en neem klanten serieus en doe iets! Gewoonweg belachelijk.
icon

Beste antwoord door Piotr 21 June 2019, 10:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @jonathan3434,

Ik baal dat je met zo'n stroef begin bent begonnen bij ons! Ik heb je gegevens er gelijk bijgepakt en gelukkig zie ik dat je inmiddels zonder problemen van je T-Mobile Thuis abonnement kunt genieten. Ook heeft mijn collega je voorzien van een gepaste coulance. Ik hoop dat we vanaf nu met een schone lei verder kunnen gaan! 😄
Ik kan nog steeds niks niet bellen niet tv kijken en geen internet er is iets met de glasvezel KPN moet die oplossen heb tijdelijke een hele slechte verbinding via een hotspot die steeds wegvalt , was ik maar nooit overgegaan naar T Mobile , hoe ziet het verder met de betaling
Reputatie 7
Hey @tim1945jf,

Dit wil ik graag voor je oplossen! Heb je dit probleem al aangekaart bij mijn collega? Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de kosten. Geef ons een seintje zodra het probleem is opgelost, dan dienen we gelijk een vergoeding in voor de periode dat je zonder internet hebt gezeten. ☺️

Reageer