Beantwoord

Nog steeds niet aangesloten op glasvezel

  • 12 August 2019
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Ik ben tijdens mijn vakantie aangesloten op het glasvezelnetwerk van t-mobile ik heb daarvoor mijn vakantie onderbroken.
al snel bleek dat er geen patch door KPN is gezet en deze alleen op werkdagen wordt gezet.
mijn vraag is nu wanneer gebeurd dit
icon

Beste antwoord door Piotr 15 August 2019, 15:18

Bekijk origineel

2 reacties

Gisteren nogmaals gebeld omdat de nieuwe aansluiting nog steeds niet werkte heb een onbeschofte medewerker aan de lijn gekregen na zeker een half uur in de wacht te hebben gestaan die doodleuk verteld dat ik maar moet wachten tot het gaat werken. als ik dan vraag om op te zeggen dan krijg ik een grote mond en een mededeling dat ik dan een boete van 75 euro moet betalen.
wie denken ze wel dat ze zijn daar bij T-mobile ik heb van nog geen enkele dienst gebruik kunnen maken men verwijst alleen maar naar andere dat daar het probleem zit maar men lost zelf niets op.

als ik vandaag niets heb gehoord of een oplossing krijg aangeboden ga ik terug naar mijn vertrouwde provider
Reputatie 7
Hey @Marcel39,

Ik had je graag met een ander gevoel hopen te verwelkomen. 😞En ik schrik wat je aangeeft over het laatste telefonische klantcontact. Dit is absoluut niet de wijze hoe wij onze klanten te woord staan! Graag wil ik voor je controleren wat er allemaal in gang is gezet. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik dit zo snel mogelijk voor je!

Reageer