Hallo,
De installateur van Guidion is dinsdag gekomen voor de installatie. Hij was in minder dan 5 minuten klaar met installeren via de bestaande glasvezelkast van KPN. Er zat een draad onder die niet aangesloten was, bij navraag zei hij dat het niets was. Nadat hij klaar was met de installatie, was er geen signaal. Hij zei dat hij het signaal de volgende dag moest controleren. Vandaag heb ik de glasvezelkast zelf gecontroleerd en ik zie dat deze nergens op is aangesloten (Zie foto)? Het is onaanvaardbaar dat je betaalt voor de installatie en een fout als deze wordt gedaan. Hoe is het mogelijk dat dit basis installatie onderdeel niet wordt gecontroleerd? Kijk naar de foto's hieronder. Het is ook frustrerend om dit probleem uit te leggen aan de klantenservice, die blijft de schuld maar bij KPN leggen terwijl ik de draad niet eens goed geïnstalleerd heb? Gelieve dit z.s.m. op te lossen.
P.s Mijn excuses voor eventuele grammaticale fouten. Nederlands is niet mijn moedertaal.
Groeten,
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel