Beantwoord

Onafgeronde installatie ivm KPN

  • 5 January 2021
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

Goedendag! 

Gisteren is er een monteur langsgeweest om te onderzoeken waarom er geen internet is ondanks installatie (dsl, wandcontactdoos). Hier bleek dat er een signaal vanuit KPN moest komen om installatie af te ronden. 

Monteur gaf aan dat KPN contact met me zou opnemen die dag, mogelijk zou langskomen en het opgelost zou worden. Helaas is dit niet gebeurd. Tevens heb ik geprobeerd de modem een aantal keer te resetten maar ook tevergeefs, nog steeds branden enkel de power en wifi-lampjes. 

Gisteravond kreeg ik wel een mail dat t-mobile thuis succesvol is opgezet en hiermee mijn abonnement bij ziggo is opgezegd. Enorm fijn! Enkel... Zit ik nu zonder internet... 

Mijn vragen zijn: 
1. Is het mogelijk om te checken wat de status is van het omzetten van het signaal bij KPN? Eventueel met wie ik contact op kan nemen hierover? 
2. Zijn er nog andere stappen die ik kan nemen betreffende de modem en/of wandcontactdoos? 
3. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden 😭

Groet!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 January 2021, 15:20

Bekijk origineel

2 reacties

Goedendag! 

Voor de gezelligheid nog een aantal foto's van de wandcontactdoos en de aangesloten modem! (Geen zorgen, de wandcontactdoos zit weer op z'n plek :smile:

Ik hoop spoedig wat te horen! 

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Haaihaai, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Top dat je het aankaart hier en er een foto bij plaatst, we gaan er samen voor zorgen dat jij zo snel mogelijk een werkende verbinding krijgt.

De antwoorden op je vragen:

  1. Ja dit is zeer zeker mogelijk; KPN NetwerkNL heeft als het goed is vandaag een afspraaktool toegestuurd zodat jij een afspraak met hen kunt inplannen. Werkt de link nog steeds? 
  2. Op dit moment hoef jij niets uit te voeren, de netbeheerder zal langskomen om de verbinding te herstellen. Meestal gebeurt dit in de wijkcentrale, maar gezien het feit dat er een afspraak moet worden gemaakt, kan het ook zijn dat ze het ISRA onder de loep willen nemen.

Beschik je over een T-Mobile mobiel telefoonnummer? Dan kan ik je namelijk wel een voucher toesturen zodat je de komende tijd gebruik kunt maken van Unlimited Internet via de hotspot. Zo wordt thuiswerken wat gemakkelijker.

Mocht ik iets voor je kunnen doen, let me know! 

Reageer