Beantwoord

Onbekende reden waarom lijn niet wordt vrijgegeven. (T-mobile Thuis)

  • 10 September 2019
  • 1 reactie
  • 282 Bekeken

Sinds 29 augustus wacht ik op de aanvraag van de lijn. Vandaag om iets voor 12:00u (10 september 2019) toch maar eens gebeld waarom het zo lang duurt. De mevrouw aan de lijn vertelde me dat tmobile een onbekende foutmelding had gekregen vanuit KPN maar dat de lijn in ieder geval niet kon worden aangevraagd. Er zou nog een poging worden gedaan.

Nogmaals gebeld om 1600. Nog steeds dezelfde foutmelding vanuit KPN bij de tweede poging. Ook deze tweede persoon van de klantenservice kon me niet vertellen wat de precieze reden is.

Toch maar een derde keer gebeld. Deze keer werd me verteld dat het nog wel 17 werkdagen kan duren voordat de technische dienst antwoord krijgt van KPN.

Ik ben zzp'er, werk vanuit huis en zit straks makkelijk zeker een maand zonder internetaansluiting. De klantenservice geeft geen concrete antwoorden en laat het aan mij of ik überhaupt het abonnement wel wil voortzetten, kan me met niemand doorverbinden en is weinig behulpzaam. Ook kan ik niet alvast de modem opgestuurd krijgen.

Nu is mijn vraag: wat kan T-Mobile dan wel voor me betekenen? Met geduld kan ik in ieder geval geen emails verzenden.
icon

Beste antwoord door Brian 16 September 2019, 18:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @HiddeN, er zat blijkbaar wat vertraging aan de kant van de netbeheerder maar ik zie dat je sinds afgelopen vrijdag online bent, excuses voor de vertraging!

Reageer