Beantwoord

Ongepaste houding van Guidion/Monteur

  • 8 October 2018
  • 1 reactie
  • 1222 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Vandaag zou er tussen 16:00/18:00 een monteur langs komen ivm geen internet en tv maar die is niet langs geweest. Rond 18:45 het bedrijf Guidion gebeld die de monteur zou langs sturen krijg ik te horen dat ik er zelf niet was?! Dit was trouwens om 18:25 volgens hun (ook al ruim te laat volgens begrippen) de monteur zou zelfs een foto van de voordeur gemaakt hebben om te bewijzen dat ie er was, alsjeblieft waarom zeg je dit?! Vind het echt een slecht begin zo hoor T-mobile !! Ik heb vrije uren hiervoor moeten opnemen, heb volledig zicht op de voordeur want was in het schuurtje bezig, mijn deurbel doet het luid en duidelijk en dan krijg je zo'n verhaal, dat gaat er bij niet in hoor!! En dan ook nog te horen moeten krijgen dat ik maar weer een afspraak moet maken zodat ze langs kunnen komen, hallo je bent niet eens langs geweest...😑

Ik zou graag willen dat hiermee wat gedaan word zodat het niet nog eens voorkomt... afijn ik ga morgen kennelijk toch maar bellen, hopelijk niet voor wederom een spook monteur.

Gr,

Steven
icon

Beste antwoord door Brian 12 October 2018, 13:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Steven, oei jammer om te horen dat de afspraak met de monteur mis is gelopen! Ik zie dat het inmiddels gelukt is om een nieuwe afspraak te maken, ik heb er alle vertrouwen in dat het deze keer helemaal gaat lukken!

Reageer