Beantwoord

Ongevraagd media converter ontvangen

  • 24 March 2021
  • 6 reacties
  • 175 Bekeken

Op 3 maart heb ik, ongevraagd, een nieuwe media converter opgestuurd gekregen. Na contact met de klantenservice bleek dat deze door een computerfout onterecht was verstuurd. Ik heb deze dan ook weer retour gestuurd.

Vandaag, 24 maart, krijg ik opnieuw een media converter (wederom ongevraagd) toegestuurd. Is dit nog steeds een computerfout? En hoelang gaan jullie nog door met het toesturen van media converters?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 March 2021, 20:39

Bekijk origineel

6 reacties

Ik denk net zo lang tot je de nieuwe gaat gebruiken en de oude terug stuurt, systemen zijn hardnekkig.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Aswin_, sorry dat jij hierdoor bejegend wordt met extra apparatuur, dat is inderdaad aan een systeemfout te wijten, maar dat maakt het niet minder irritant. 

Wat @Doornekamp33 zegt, klopt volledig. Zolang je de meest recent opgestuurde converter niet aansluit, blijf je converters ontvangen. Zou je alsjeblieft de nieuwste willen aansluiten op het FTU (glasvezelaansluitpunt), dan stopt de systeemfout. Het is niet netjes van ons om dit zo bij jou neer te leggen, maar dat is de enige manier om dit stop te zetten!

Hoi @Aswin_, sorry dat jij hierdoor bejegend wordt met extra apparatuur, dat is inderdaad aan een systeemfout te wijten, maar dat maakt het niet minder irritant. 

Wat @Doornekamp33 zegt, klopt volledig. Zolang je de meest recent opgestuurde converter niet aansluit, blijf je converters ontvangen. Zou je alsjeblieft de nieuwste willen aansluiten op het FTU (glasvezelaansluitpunt), dan stopt de systeemfout. Het is niet netjes van ons om dit zo bij jou neer te leggen, maar dat is de enige manier om dit stop te zetten!

De converter van gisteren heb ik ook alweer teruggestuurd. Als ik over een paar weken weer een nieuwe krijg zal ik die dan houden en aansluiten.

Wel jammer dat ik bij contact met de klantenservice het verzoek krijg om de converter terug te sturen. Die zijn dan nog niet op de hoogte van deze oplossing.

Reputatie 7
Badge +16

@Aswin_ Vermoedelijk hebben mijn collega’s dit probleem dan nog niet gelinkt aan de vorige problemen die speelden door een systeemfout → destijds werden er ongevraagd Huawei modems en converter verstuurd en dat was enkel op te lossen door de meest recent verstuurde aan te sluiten.

Ik zal de Klantenservice nog eens op de hoogte brengen hiervan, bedankt voor je feedback! Alvast een mooi weekend toegewenst en blijf veilig binnen! 

@Aswin_ Vermoedelijk hebben mijn collega’s dit probleem dan nog niet gelinkt aan de vorige problemen die speelden door een systeemfout → destijds werden er ongevraagd Huawei modems en converter verstuurd en dat was enkel op te lossen door de meest recent verstuurde aan te sluiten.

Ik zal de Klantenservice nog eens op de hoogte brengen hiervan, bedankt voor je feedback! Alvast een mooi weekend toegewenst en blijf veilig binnen! 

Gister wederom een nieuwe converter opgestuurd gekregen. Naar aanleiding van de tips hier, deze nieuwe converter aangesloten. En wat blijkt.. geen internet meer! Wat een ellende en wat een gezeik met die converters. Nu maar weer de klantenservice bellen… Tip op dit forum helpt dus niet!

De oude converter weer teruggeplaatst en gelijk weer internet.

De beste tip is dus om niets te doen met een nieuw, ongevraagd toegestuurde, converter. Niet terugsturen en ook niet aansluiten!

Zitten switchen op de MC, kijk even of die hetzelfde staan, zitten onder het rubber afdekkapje.

Reageer