Beantwoord

Ongevraagd T-Mobile Thuis

  • 8 August 2018
  • 2 reacties
  • 824 Bekeken

Hallo, mijn moeder had een tijdje geleden een sim-only abonnement afgesloten, maar na een paar weken bleek dat dat niet het enige dat afgesloten was.We kregen namelijk bericht dat ons T-Mobile Thuis pakket eraan zou komen. Mijn moeder had absoluut geen idee hoe dit was gekomen, we wilden dit annuleren, maar dat bleek niet meer te kunnen zonder een boete te betalen. Mijn moeder is hier erg boos over, het lijkt erop dat in de T-Mobile winkel in Leiden ongevraagd een abonnement op T-Mobile thuis is afgesloten. We vinden het wel erg slordig van de winkel. Iemand die dit zelfde heeft meegemaakt of weet wat we kunnen doen?
icon

Beste antwoord door Sterre 13 August 2018, 16:32

Bekijk origineel

2 reacties

Ik zou eerst eens het bewijs opvragen waarin de overeenkomst staat.
Ik zou er maar eens google op los laten om uit te zoeken wat je rechten maar ook je plichten zijn in zo'n geval.
Volgens mij kan je ook nog 14 dagen na afsluiten nog kosteloos opstappen.
Als er geen enkel bewijs van afsluiten in zou ik naar de geschillencommissie stappen.
Krijg je gelijk dan krijg je de betaalde 50 euro terug.
Krijg je geen gelijk dan ben je die kwijt.
Mijn tip is verzamel zoveel mogelijk bewijs en dien deze ook in.
https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/

T-mobile ontkent vak van alles, bij mij ook het geval, is een lang verhaal maar goed.
Heb ook dus een zaak met heel veel bewijs ingediend tegen T-mobile van de week.
Ben ook klaar met alle leugens.
Reputatie 7
Hi JaWiMe,

In ieder geval wens ik jouw moeder een warm welkom bij T-Mobile Mobiel! Bij Thuis ook, maar zo te horen is dat niet helemaal zoals gepland gegaan. Sorry hiervoor. Ik wil graag voor jou en jouw moeder onderzoeken wat er is gebeurd en hoe we dit kunnen oplossen. Kun je mij daarom in een privébericht de gegevens van jouw moeder sturen, waar het T-Mobile Thuis abonnement waarschijnlijk op is afgesloten? Ik heb nodig: postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer. Ik zie je bericht graag tegemoet, dan ga ik direct voor je aan de slag.

Reageer