Onjuist verzoek terugsturen apparatuur?

  • 27 March 2020
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Goedemiddag,

Onlangs ben ik verhuisd en heb ik mijn Tmobile thuis installatie (glasvezel) meeverhuisd. Vooraf heb ik hierover telefonisch contact gehad, en kon ik mijn apparatuur zelf meenemen. Betreft overigens alleen een modem (internet-only abonnement). Nu krijg ik een mail van tmobile met het verzoek apparatuur terug te sturen (watik niet heb):

mail dd 27-3-2020


We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.

Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:

0 Modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)

Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € . Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.


 

Vreemd genoeg kreeg ik een tijdje daarvoor de volgende mail:

mail dd 11-2-2020


Beste heer Van der Weide,

Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.

Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:

1 modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)
-----------------------------------------------------------------------

NB: Heb helemaal geen apparatuur teruggestuurd! Daarnaast heb ik alleen maar een modem.

Nu hoop ik vervelend administratief gedoe te voorkomen. Kunnen jullie dit rechtzetten?

Alvast enorm bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Igor van der Weide


4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Iwe2 

Op die brief van 11-02-2020 staat dat je enkel een modem moet terugsturen en op die van 27-03-2020 staat geen terug te sturen apparatuur vermeldt. Lijkt op een correctie ofzo als je de modem mocht meenemen en niks hebt teruggestuurd.

Normaal gesproken dien je wel het modem terug te sturen en ontvang je een nieuwe bij verhuizing.

Hoi @Waqqas ,

In de brief van 11-2 staat dat ik een modem heb teruggestuurd (wat niet zo is)…

Maar ik kan die laatste brief dus negeren?

 

Groeten Igor

Reputatie 7
Badge +15

Je zou die laatste brief kunnen negeren ja. Misschien was het bij die eerste brief gewoon zo dat de medewerker wat had geregeld voor je want modem terugsturen en weer een modem ontvangen..

Wacht voor de zekerheid de bevestiging van een Moderator even af.

Reputatie 7

Hi @Iwe2 , ik heb het meteen voor je nagekeken en we hebben alles netjes retour ontvangen. De herinnering is per abuis verstuurd en mag je inderdaad als niet verzonden beschouwen, excuses voor de verwarring!

Reageer