Beantwoord

Onterecht glasvezel besteld

  • 24 June 2019
  • 5 reacties
  • 365 Bekeken

Hoi,

Ik heb een paar weken geleden een aansluiting voor glasvezel besteld op mijn thuisadres. Helaas hoorde ik later van de huurbaas dat hier aanzienlijke kosten bij zouden kunnen komen kijken (hij heeft zelf glasvezel thuis), bovendien zei hij dat op mijn adres gegraven zou moeten worden en daar kreeg ik geen toestemming voor. Ik was eerlijk gezegd geheel in de veronderstelling dat dit allemaal klaar was om te gaan, maar blijkbaar betrof dat een misverstand.

Nu heb ik even rondgekeken en wil ik graag verzoeken om het glasvezel abonnement om te zetten naar een DSL abo, aangezien dit wel mogelijk is op mijn adres. Ik hoor graag of we het op deze manier kunnen oplossen.

Groet,
Chris
icon

Beste antwoord door Chris4554 24 June 2019, 12:39

Bekijk origineel

5 reacties

Lekkere huurbaas dan, wel zelf glasvezel maar zijn huurders niet.😯😯
Reputatie 7
Badge +3
Hoi Chris,

Wat geeft de T-Mobile postcode check aan? En deze site?

Groet, Folkert
Lekkere huurbaas dan, wel zelf glasvezel maar zijn huurders niet.😯😯
Valt mee, heeft genoeg dingen aan het huis gedaan, maar wel op zijn voorwaarden. En aangezien het zijn eigendom is moet het kunnen; wie weet waar ik over drie maanden woon...

Hoi Chris,

Wat geeft de T-Mobile postcode check aan? En deze site?

Groet, Folkert

Hoi Folkert,

Zowel DSL als glasvezel kunnen, maar glasvezel is niet binnen en dat mag dus ook niet.


Niet vervelend bedoeld, ik waardeer jullie reacties, maar dit was eigenlijk alleen voor medewerkers bedoelt omdat een reactie op Facebook dagen zou kunnen duren blijkbaar. Het betreft een vraag die uiteindelijk prive is en ik gaf aan dat ik een vraag had, terwijl de openbaarheid ervan overeenkomt met de beschrijving van een “conversatie”. Net als de info over de kosten van glasvezel m.i. onnodig verwarrend. Waarom is het niet mogelijk gewoon te mailen?
Inmiddels heb ik telefonisch contact opgenomen, en omdat de aanvraag technisch niet mogelijk is, is deze gelukkig geannuleerd. Erg vriendelijke medewerker trouwens. Ik wilde nog kijken naar 4G thuis als alternatief maar gezien je dat na 105GB handmatig moet aanvullen met 2GB per keer (gratis) past dat niet helemaal bij mijn behoeftes (ik heb games die groter zijn...). Helaas wordt het hem nog niet T-mobile, maar wanneer die soft-limiet flink omhoog gaat bij 5G kom ik weer eens kijken naar de mogelijkheden.

Dit topic mag hoe dan ook op slot, de vraag is niet meer van toepassing. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +3

Lekkere huurbaas dan, wel zelf glasvezel maar zijn huurders niet.😯😯Valt mee, heeft genoeg dingen aan het huis gedaan, maar wel op zijn voorwaarden. En aangezien het zijn eigendom is moet het kunnen; wie weet waar ik over drie maanden woon...


Hoi Chris,

Wat geeft de T-Mobile postcode check aan? En deze site?

Groet, Folkert
Hoi Folkert,

Zowel DSL als glasvezel kunnen, maar glasvezel is niet binnen en dat mag dus ook niet.


Niet vervelend bedoeld, ik waardeer jullie reacties, maar dit was eigenlijk alleen voor medewerkers bedoelt omdat een reactie op Facebook dagen zou kunnen duren blijkbaar. Het betreft een vraag die uiteindelijk prive is en ik gaf aan dat ik een vraag had, terwijl de openbaarheid ervan overeenkomt met de beschrijving van een “conversatie”. Net als de info over de kosten van glasvezel m.i. onnodig verwarrend. Waarom is het niet mogelijk gewoon te mailen?


Beste Chris,

Dit is een "Klant helpt klant" community waar moderators zo nodig bijspringen. In de praktijk blijkt dat voor diverse zaken andere klanten een oplossing kunnen bieden omdat ze kennis en ervaring hebben. Alleen voor zaken waar klant gegevens nodig zijn etc. komen de moderators in beeld.

Als je snel contact wilt is de chat op de T-Mobile website een optie, ik heb nog nooit een wachttijd langer dan 7 minuten meegemaakt en het is interactief direct met een TM medewerker.

Groet, Folkert

Reageer