Beantwoord

Onterechte afschrijving

  • 25 maart 2021
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Goedenavond,

Voor de tweede maal in korte tijd is er onterecht een groot bedrag, onterecht, afgeschreven door T-mobile. Een paar maanden geleden ging het om een bedrag 277 euro terwijl er eer gister een bedrag van 215 euro werd afgeschreven, Nergens in mijn T-mobile thuis is deze afschrijving terug te vinden.

De vorige keer is er door T-mobile geconstateerd dat de afschrijving van 277 euro onterecht was. En nu dit weer.

Ik ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee en ben dan ook van plan een officiele klacht te maken richting T-mobile.

Graag hier een reactie over.

 

Hoogachtend, A Bakker

icon

Beste antwoord door Jason 26 maart 2021, 16:24

Goedemiddag @AlwinB1986, welkom op de Community!

Graag zoek ik voor je uit waarom wij dit bedrag, of beter gezegd deze bedragen, hebben afgeschreven. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik zo snel mogelijk waar dit vandaan komt en hoe we het gaan rechtzetten voor je. Sorry dat je hiermee gehinderd wordt, het is niet netjes dat er nergens specificaties van te vinden zijn, dit hoort op zijn minst in My T-Mobile Thuis weergegeven te worden (tabje Rekeningen). 

Geen zorgen, zodra ik je bericht ontvangen heb, zoek ik het tot op de diepste bodem voor je uit. Mocht we elkaar vandaag niet meer spreken: ondanks de benadeling, een mooi weekend toegewenst!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @AlwinB1986, welkom op de Community!

Graag zoek ik voor je uit waarom wij dit bedrag, of beter gezegd deze bedragen, hebben afgeschreven. Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan check ik zo snel mogelijk waar dit vandaan komt en hoe we het gaan rechtzetten voor je. Sorry dat je hiermee gehinderd wordt, het is niet netjes dat er nergens specificaties van te vinden zijn, dit hoort op zijn minst in My T-Mobile Thuis weergegeven te worden (tabje Rekeningen). 

Geen zorgen, zodra ik je bericht ontvangen heb, zoek ik het tot op de diepste bodem voor je uit. Mocht we elkaar vandaag niet meer spreken: ondanks de benadeling, een mooi weekend toegewenst!

Reputatie 6
Badge +2

Wat ik zelf doe in dergelijke gevallen het meteen storneren, en vervolgens moet de andere partij maar bewijzen dat het afgeschreven bedrag terecht is afgeschreven.

Reageer