Beantwoord

Ontevreden na overstap kpn

  • 16 December 2019
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Beste T-Mobile

Na 10 jaar KPN ben ik overgestapt naar jullie.
Tv kijken op mijn 2e tv lukte niet; de kabel moest doorgetrokken worden. Iets dat bij KPN niet nodig was. De monteur die dit zou regelen heeft bij een gat in mijn muur moeten maken. De coax kabel die door de muur liep, kreeg hij er niet uit. Vervolgens heeft hij de kabel kapot getrokken, waarna we/hij er niet meer bij kon. Met een springveer lukte het ook niet. Omdat hij na een uur nog niet klaar was en naar zijn nieuwe afspraak moest, zou hij 2 dgn later terugkomen.
Je raadt het al…..2 dgn later was er geen monteur.
 

Met jullie collega, genaamd Shafik, had ik afgesproken dat ik contact met hem zou houden over de gang van zaken. Daarom heb ik naar jullie gebeld, zodat Shafik mij zou terugbellen. Zo aardig als deze man in mijn 1e gesprek was, zo weinig heeft hij laten horen; ik ben tot de dag van vandaag, 1,5 week later, niet teruggebeld.

 

2x zijn er afspraken niet nagekomen. En het resultaat is dat ik met een gat in mijn muur zit, een kapotte coax kabel heb, die verstopt zit in mijn meer, waardoor er nu zeker geen andere kabel meer door de muur kan, tenzij ik de muur sloop….
 

Na slechte berichten over jullie monteurs heb ik geen 2e afspraak meer gemaakt en heb een verbindingsset gekocht van € 40,-.

 

Jullie begrijpen dat ik na deze slechte ervaringen helemaal niet tevreden ben over de kwaliteit van de klantenservice of de handelingen van jullie monteur. Toch wel spijt van mijn overstap en dat terwijl ik nog geen maand lid ben bij jullie.
Ik ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan….

 

Gr.
 

icon

Beste antwoord door Brian 18 December 2019, 14:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

@Vlaardingen Welkom op het forum.

 

Wat vervelend en jammer dat het zo gelopen is. Mag ik aan je vragen hoe je via KPN op je 2e tv keek?

 

Dat er niet terug gebeld wordt, is inderdaad een issue. Is mij ook vaak beloofd.  

Reputatie 7

Hi @Vlaardingen, ai dat is natuurlijk geen lekkere binnenkomer. Ik zie een aantekening van mij collega Shafik staan dat hij al aangeboden had om de kosten te vergoeden. Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie en ik hoor graag van je!

Reageer