Beantwoord

Ontvang de bevestigingsmail niet

  • 17 July 2017
  • 4 reacties
  • 383 Bekeken

Op 1 augustus wordt mijn internet aangesloten, nou kan ik mijn contract niet meer vinden, ook niet in mijn postbakken. Heb nu twee keer aangevraagd en twee werd het contract naar mij gemaild maar ik heb het niet ontvangen. Ik heb het nu twee maal gevraagd en twee maal is het niet aangekomen, dus dan nu naar het forum.
icon

Beste antwoord door Sander 19 July 2017, 14:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Al in je spambox gekeken? Al je andere mail komt wel binnen?
Ja, heb overal in gekeken, maar heb wel een mail gehad om de automatische betaling akkoord te gaan en van de monteur dat mijn aansluiting op 1 October gaat gebeuren
Ik krijg van het forum ook de mail, zou haast denken dat er niets is gestuurd
Reputatie 7
Hoi Theodorus355,

Welkom op het forum en bedankt voor je aanvraag. Dat is altijd goed om te horen! 🆒

Het is minder om te horen dat je de bevestiging van je aanvraag niet hebt ontvangen. Niet getreurd, die gaan we hoe dan ook naar jou toesturen. We hebben trouwens ook de bevestiging per post toegestuurd. Heb je die wel ontvangen? Je kunt ook kijken in My T-Mobile Thuis of je bestelling correct is. Mag ik vragen waarom je de e-mail zoekt? Is er iets specifieks dat je nog wilt weten? Misschien kan ik je daarbij helpen!

Wil je jouw postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht aan mij sturen? Stuur ook je e-mailadres mee. Dan controleer ik die meteen en stuur je nogmaals de bevestiging.

Ps. Bedankt voor het meedenken, toetsie!

Reageer