Beantwoord

Ontvangst installatiepakket en activatiedatum

  • 9 May 2019
  • 6 reacties
  • 338 Bekeken

Gisteren kreeg ik per mail bericht dat de activatiedatum is vervroegd van 15/5 naar 8/5 (gisteren dus).
Het installatiepakket heb ik echter nog niet ontvangen. Aangezien het een adres op een vakantiepark betreft (zonder) brievenbus, heb ik bij de aankoop enkele weken terug telefonisch contact met T.Mobile gehad. T.Mobile deelde me mede dat ik voor de aflevering een berichtje zou krijgen zodat ik tijdens de levering ter plekke aanwezig kon zijn.
Hoe gaat het nu werkelijk in zijn werk ?
icon

Beste antwoord door Brian 16 May 2019, 13:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hey @Heetveld,

Ik zie dat er inmiddels een actieve verbinding is op jouw adres, top!😄Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan weet je ons wel te vinden!
Het pakket is inmiddels opgehaald bij de receptie van het park alwaar deze was afgegeven.
Dit is gebeurd op het moment dat ik aanwezig was bij het vakantiehuisje waar het pakket (volgens telefonisch overleg met T-mobile) afgegeven diende te worden voor de vereiste handtekening van ontvangst. Ik heb het echter nog niet werkend gekregen. Misschien heeft dat dan weer te maken
met de gewijzigde activatiedatum.
Reputatie 7
Hi @Heetveld, wat vreemd ik zie inderdaad hetzelfde. Ik heb zojuist mijn collega's gevraagd of we een nieuw installatiepakket naar je op kunnen sturen, hopelijk komt deze dan wel aan! Excuses voor de vertraging.
Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen !
Vorige week vrijdag was ik ter plekke in afwachting van het pakket. Volgens track and trace zou het tussen 12;20 en 14;20 worden afgeleverd. Er is niemand aan de deur geweest. Ik heb een briefje op de deur achtergelaten met de boodschap het pakketje bij een post service punt af te geven. Bij track and trace staat nog steeds dat de bezorger onderweg is !!! Zeg het maar, ik weet het niet meer.
Reputatie 7
Hey @Heetveld,

Ik ben gelijk gaan kijken voor je. Nu zie ik dat het pakketje vorige week vrijdag is afgeleverd.😄 Mocht je nog hulp nodig hebben bij je installatie? Dan raad ik je aan om dit topic eens door te nemen. Welkom Thuis!
Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Heetveld,

Allereerst welkom bij T-Mobile. De activatiedatum betekent dat je vanaf die datum gebruik kunt maken van de diensten. Pas zodra je jouw apparatuur aansluit zal het abonnement ook daadwerkelijk gaan lopen. Dus dat is voor nu in ieder geval nog geen probleem. Wel is het natuurlijk niet zo prettig dat jouw apparatuur niet is aangekomen. Heb je toevallig track and trace informatie gekregen via e-mail of SMS, zodat je kunt nakijken waar het pakketje is? Bij e-mail kan dit eventueel in de spambox terecht gekomen zijn.

Hier kan webcare kijken wat de status is en indien nodig bijspringen. Zij lezen mee en reageren meestal binnen 24 tot 48 uur. Medegebruikers kunnen dit niet.

Reageer