Beantwoord

Oplevering

  • 30 April 2018
  • 9 reacties
  • 524 Bekeken

Hallo,

Vandaag zou mijn abonnement geïnstalleerd kunnen worden maar het werkt niet.
Kan iemand kijken of het wel al opgeleverd is?????
icon

Beste antwoord door Brian 1 May 2018, 14:24

Bekijk origineel

9 reacties

Echt waarom kan niemand van T-Mobile reageren? chat, Facebook,twiitter,mail ben al de hele dag bezig om antwoord te krijgen
Nou succes Beersen, je verwacht het niet van de "Beste" provider van Nederland. Maar goed je moet een paar dagen geduld hebben blijkbaar wij wachten al 6 dagen en nog steeds geen idee wanneer er iemand op een knopje drukt om Guidion te instrueren.
Reputatie 5
Misschien iets meer details gaat het om thuis of om mobile?
Heb je wel alle spullen als het om thuis gaat en heb je bevestiging dat het vandaag ook zou gebeuren en moest er een afspraak worden ingepland voor een monteur?
Ja Mobile thuis, ja alles al een week of 2 thuis en ja ook al monteur ingepland, eh tenminste op papier dan voor donderdag de 26e april. Maar goed om een verhaal kort te maken is er donderdag een monteur geweest om 20.55, ipv tussen 14-16 uur maar goed uiteindelijk toch nog iemand bereid gevonden om te komen, had toch een vrije dag genomen hiervoor. Echter Reggefiber was wat vergeten te connecten, wel KPN uit pluggen maar niet T mobile inpluggen. Dus met spoed een Ticket aan laten maken door T Mobile voor Reggefiber zodat er vandaag alsnog aangesloten kon worden, dat is allemaal gelukt mede dat ik een keer of 10 gebeld heb met T mobile en Reggefiber (blijkbaar gaat dat niet zo soepel) maar goed Reggefiber hier aan de deur en alles was gedaan door hen en nu moet Guidion weer langskomen om het nog een keer te installeren echter helaas pindakaas moet T mobile weer een ticket maken voor Guidion en dat duurt blijkbaar een paar dagen of te wel weer een dagje vrij genomen voor niks en nog een extra dag vrij nemen om het hopelijk nu wel aan te sluiten. Dus 2 dagen extra vrij nemen omdat T Mobile de boel niet op orde heeft, lijkt mij vrij makkelijk om een ticket door te zetten zonder dat dit een aantal dagen moet duren maar goed ik denk waarschijnlijk iets te makkelijk. Dus nu 2 dagen vrij genomen, 6 dagen geen internet/bellen en telefoon en maar afwachten wanneer men het ticket aan maakt en dan nog een keer wachten op guidion ofte wel goed geregeld, als T mobile kunnen jullie hier super trots op zijn
Reputatie 7
Hi Beersen07, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb meteen met je meegekeken en er komt een signaal binnen dus je zou overal gebruik van moeten kunnen maken. Ik zie ook verbinding met je modem dus alles ziet er vanaf hier goed uit. Als je op dit moment toch nog problemen ervaart laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag met je mee!

@frankiehilv. Ik begrijp dat je natuurlijk zo snel mogelijk aangesloten wil worden dus ook voor jou heb ik het meteen uitgezocht! We sturen graag een monteur van Guidion bij je langs maar het probleem is nog steeds niet verholpen door Reggefiber. Er staat weer een monteursbezoek van Reggefiber gepland voor vandaag, hopelijk kunnen ze het nu definitief oplossen zodat onze monteur je daarna aan kan sluiten. We houden je op de hoogte!
Hoi Brian bedankt voor je feedback, maar helaas niet helemaal de waarheid 😞. A; Reggefiber is gisteren langs geweest en vertelde dat T-Mobile nog wat moest doen, nu krijg ik jouw bericht dat Reggefiber langs komt. Echter omdat communiceren niet echt lekker gaat toch zelf maar ff contact opgenomen met Reggefiber en die vertelde dat men niet komt vandaag maar dat men morgen contact opneemt met ons voor een afspraak te maken. Volgens de monteurs van Reggefiber was het gisteren allemaal geconnect in het hoofdstation en lag het probleem bij T mobile, zonet vertelde de helpdeskmedewerker van Reggefiber dat er waarschijnlijk een kabelbreuk zit, ja ja 4 jaar KPN geen probleem en nu precies bij de overzetting naar T Mobile een kabelbreuk whaha geloof het niet, zal eerder het miljoen winnen in de staatsloterij. Daarvoor had ik nog even jullie T mobile collega aan de lijn en die gaat Guidion informeren voor een vervolg afspraak. Dus allemaal helemaal top zal dus weer een aantal dagen vrij moeten nemen om dit op te lossen, gaat lekker zo. Maar goed ik geloof best dat het ergens deze maand nog een keer gaat lukken, als positief ingesteld mens denk ik dat jullie dit vast kunnen. En by the way wie gaat me op de hoogte houden? ik hoor niks moet overal zelf achteraan.
Reputatie 7
Hi frankiehilv., ik kan mij voorstellen dat die tegenstrijdige berichten verwarrend zijn! We hebben op 2 mei telefonisch contact opgenomen met Reggefiber om dit kort te sluiten en de oorzaak lijkt toch echt bij de binnenkomende lijn te liggen dus Reggefiber gaat alsnog aan de slag! Is er inmiddels al een afspraak met je gemaakt hiervoor? KPN en Reggefiber zijn beide netbeheerders met verschillende netwerken dus dat kan verklaren waarom er nu sprake is van een kabelbreuk, wel een erg ongelukkig toeval. Ik ga er vanuit dat het nu snel verholpen wordt, excuses voor de vertraging!
Hoi Brian, wederom een aantal opmerkingen
A) Als jullie op 2 mei contact opnemen met Reggefiber waarom krijg ik dan van Reggefiber te horen dat ze niks kunnen doen omdat er nog geen ticket is aangemaakt? Ik dit gisteren 3 mei (rond half 10) nog maar eens geverifieerd heb bij jullie en men mij vertelde dat dit toch wel binnen 3 -4 uur door de backoffice af gehandeld zou kunnen worden, dus naïef als ik ben maar even na half 2 gaan bellen om te vragen of het ticket al aangemaakt was. Je raad het al Nee deze was nog niet aangemaakt oftewel Reggefiber kan niks doen omdat er geen opdracht binnen is dus er gebeurd wederom niks. En by the way het was helemaal geen kabelbreuk maar dit weer terzijde.
😎 KPN is geen netbeheerder dat zijn Reggefiber en CIF (en een paar lokale bekabelaars die verglazen)

En nu weer gewoon wachten totdat jullie backoffice weer een keer op de knop drukt om Guidion in te schakelen, oftewel 5 werkdagen vrijmoeten nemen ipv 1 doordat jullie de boel niet op orde hebben en jullie zich verschuilen onder standaard procedures van aanvraag van een omzetting met asgevolg de "lange" doorlooptijd van jullie proces zoals het beruchte aanmaken van een ticket met 3 - 5 dagen.

Dus nu is dag 10 dat wij afgesloten zijn van het internet/tv/bellen en er zullen er nog vele gaat komen vrees ik. Want mochten jullie maandag het ticket af hebben gehandeld dan moet Guidion nog een datum inplannen om langs te komen. Wordt vervolgd en trouwens ben erg benieuwd naar de compensatie want als je hierover een verzoek indient (per mail naar klantenservice@ t....) dan blijft het oorverdovend stil maar goed communicatie is niet het sterkste onderdeel is mijn ervaring.
Reputatie 7
Hoi frankiehilv,

Na het lezen van je bericht was ik helemaal stil. Eigenlijk wat ik je direct wil zeggen is: duizendmaal sorry, sorry, sorry! Er is onduidelijkheid en verwarring geweest wat ervoor heeft gezorgd dat jij meer tijd moest vrijnemen dan gewenst, en dat is inderdaad niet fijn.

Ik ben blij te zien dat inmiddels zowel Reggefiber als Guidion de lijn hersteld hebben en je nu echt online bent. Natuurlijk ontvang je van mij een vergoeding voor de dagen waarop je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten, dat is wel zo eerlijk. Je hebt een bevestigingsmail ontvangen van deze vergoeding.

Mocht je nog vragen hebben, geef gerust een seintje. Ik sta voor je klaar!

Reageer