Beantwoord

Oplevering op netwerk in aanleg

  • 6 October 2019
  • 6 reacties
  • 379 Bekeken

Reputatie 1
Hallo ,

Misschien gaat dit sneller, ik had gebeld maar heb bijna een uur in de wacht aan de telefoon gehangen.
Mijn vraag is, Ik heb de overstap gemaakt naar T-mobile.
En dat was op 06-08-2019. maar er is nog steeds niets gebeurd.
Ik wacht nog steeds voor een afspraak met de monteur.

Gr Rob
icon

Beste antwoord door Sander 7 October 2019, 08:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hallo @Rw van beek

Heb je wel de T-mobile thuis account al kunnen aanmaken, staat daar niet iets anders?

De monteur komt alleen bij glasvezel en niet bij DSL en andere.
Reputatie 1
Ik heb alles al gedaan wat nodig is.
wij wachten alleen maar wanneer ik een aansluiting van af de straat krijg.
Maar dat is al twee maanden geleden.
Er staat wel, we schieten al aardig op.

Gr Rob
Reputatie 7
Badge +3
Beste @Rw van beek

Heb je al naar Guidion gebeld? Anders even wachten op reactie van een TM Thuis moderator.
Reputatie 1
Hallo Folkert,
Nee dat nog niet, wel de 1200 nummer maar dat duurde de mij te lang.
Ik wacht wel.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Hoi @Rw van beek,

Allereerst bedankt voor je bestelling! Ik zie dat het om het spiksplinternieuwe glasvezelnetwerk gaat dat we aanleggen in de wijk Segbroek. Met die waanzinnige deal met die gigasnelheid van 1 Gigabit! Reken maar dat we hier trots op zijn en zo snel mogelijk de hele wijk aansluiten op ons glasvezelnetwerk. Het gaat inderdaad al erg snel. De magenta fibers worden overal geïnstalleerd en de allereerste oplevering is al een feit. Je kunt je voorstellen dat het een behoorlijk klus is om tegelijk een netwerk te plaatsen en klanten direct aan te sluiten. Het kan nog even duren, maar het komt er dus zeker aan. Houd My T-Mobile Thuis en je inbox in de gaten voor updates!
Reputatie 1
Oke Sander, dan komt het goed.

GR Rob

Reageer