Beantwoord

Opzeggen abonnement

  • 23 September 2020
  • 3 reacties
  • 403 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb vorige week contact gehad met de klantenservice inzake mijn kapotte modem. De medewerker had aangegeven iets te gaan regelen. Het zou tot een week kunnen duren volgens hem. We zijn nu bijna een week verder en ik heb nog niet eens iets gehoord over de precieze oplossing. Niet eens een mail van dit en dat gaan we doen…. Ik zit nu wel zonder internet thuis terwijl ik er wel voor betaal. Misschien gaat dit wel maanden duren. Ik ga wel naar KPN, waar ze een paar jaar geleden bij mij zelf de volgende dag kwamen. Graag mijn abonnement stopzetten na afloop van mijn jaarcontract.

icon

Beste antwoord door TAVL 23 September 2020, 10:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Niro91,

Welkom op de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant community, dus niet de plaats om een abonnement op te zeggen. Wel om hulp te krijgen als iets niet werkt of je ergens in de T-Mobile wereld tegenaan loopt. 

Het is natuurlijk nooit goed als je na het aangeven van een defect niets hoort van een bedrijf. Kun je meer aangeven over het modem? Wat is er kapot? 

Moderators lezen mee en kunnen in jouw gegevens kijken. Wij medeklanten kunnen dat uiteraard niet. Moderators kunnen kijken naar de status van de melding en indien nodig bijsturen. Ze lezen mee, dus reageren vanzelf. Hen kennende doen ze hun uiterste best om je goed te helpen. Heb je al een voucher gehad voor gratis mobiel internet, zodat je in ieder geval kunt werken?

Laten we eerst kijken of we jouw via deze community verder kunnen helpen! Mocht je daadwerkelijk willen opzeggen, dan moet dat via andere kanalen. Let wel dat als je op deze wijze opzegt dat je dan geen gebruik kunt maken van opzegservices voor een goede overgang van providers.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Niro91, ik heb meteen gekeken wat de status is van het uitstaande ticket: de verwerkingstijd van prioriteitsverzoeken bedraagt momenteel maximaal acht dagen. Omdat jouw case nu al bijna zes dagen openstaat, zal dit uiterlijk vrijdag in behandeling worden genomen. 

Wat me gelijk opvalt, is dat jij een T-Mobile mobiel abonnement hebt. Kan ik je enigszins tegemoetkomen door een Unlimited Internet voucher toe te sturen? Dan heb je in elk geval de komende dagen onbeperkt Internet via de hotspot van jouw mobiele telefoon. Het is natuurlijk slechts een noodoplossing, maar dan ben je wel online op laptop/PC. Ik stuur je gelijk een privéberichtje met de voucher code toe, dan hoef je niet nog langer te wachten. Sorry voor het ongemak!

@TAVL

 

@Jason

 

Jij probeert tenminste wel te denken aan de klant. Daar kan de klantenservice medewerker die ik aan de lijn kreeg iets van leren. Dat gevoel krijg je niet bij jullie klantenservice.

Dank voor de voucher, maar ik heb al unlimited internet van T-Mobile die ik als WifiSpot gebruik. Dat werkt gewoon niet fijn om films te streamen via netflix of grote bestanden te downloaden.

@TAVL

Hij gaat niet meer aan. Dan lijkt het mij vrij duidelijk dat er een nieuwe modem moet komen. Dat hoeft toch geen week te duren? Ik zal het verder via de klantenservice laten lopen. Moest alleen mijn onvrede over de service ergens kwijt.

Reageer