Ik heb vorige week contact gehad met de klantenservice inzake mijn kapotte modem. De medewerker had aangegeven iets te gaan regelen. Het zou tot een week kunnen duren volgens hem. We zijn nu bijna een week verder en ik heb nog niet eens iets gehoord over de precieze oplossing. Niet eens een mail van dit en dat gaan we doen…. Ik zit nu wel zonder internet thuis terwijl ik er wel voor betaal. Misschien gaat dit wel maanden duren. Ik ga wel naar KPN, waar ze een paar jaar geleden bij mij zelf de volgende dag kwamen. Graag mijn abonnement stopzetten na afloop van mijn jaarcontract.
Beste antwoord door TAVL
Goedemorgen
Welkom op de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant community, dus niet de plaats om een abonnement op te zeggen. Wel om hulp te krijgen als iets niet werkt of je ergens in de T-Mobile wereld tegenaan loopt.
Het is natuurlijk nooit goed als je na het aangeven van een defect niets hoort van een bedrijf. Kun je meer aangeven over het modem? Wat is er kapot?
Moderators lezen mee en kunnen in jouw gegevens kijken. Wij medeklanten kunnen dat uiteraard niet. Moderators kunnen kijken naar de status van de melding en indien nodig bijsturen. Ze lezen mee, dus reageren vanzelf. Hen kennende doen ze hun uiterste best om je goed te helpen. Heb je al een voucher gehad voor gratis mobiel internet, zodat je in ieder geval kunt werken?
Laten we eerst kijken of we jouw via deze community verder kunnen helpen! Mocht je daadwerkelijk willen opzeggen, dan moet dat via andere kanalen. Let wel dat als je op deze wijze opzegt dat je dan geen gebruik kunt maken van opzegservices voor een goede overgang van providers.