Beantwoord

Opzeggen abonnement vorige provider

  • 31 March 2018
  • 7 reacties
  • 286 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Ik had bij het afsluiten van t-mobile thuis begrepen dat t-mobile mijn abonnement zou opzeggen bij mijn vorige provider (Ziggo). Nu is wel 'telefoon bij Ziggo door t-mobile opgezegd maar de rest niet. Het zou mijn geen geld gaan kosten (dubbele maand), daar ben ik nu wel bang voor. Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Brian 9 April 2018, 15:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Ik zou hier https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/klacht-overstappen-298563/index2.html#post1444035 maar eens lezen, Bart (ik zit in hetzelfde schuitje, en het zal jou denk ik ook wel een aardige duit gaan kosten:@)

Sorry voor het slechte nieuws :(

bujazebra
Hallo Bujazebra, dank voor je antwoord! Ik vreesde al zoiets. Ik hoop van T-mobile een goed antwoord te krijgen, want bij het afsluiten van het contract heb ik hier specifiek om gevraagd. Het antwoord bij de T-mobile shop was dat ik hier verder geen omkijken meer naar zou hebben en dat alles opgezegd zou worden. Ik wacht dat even af en ook vanwege meerdere beloften die (nog) niet zijn nagekomen, overweeg ik nu (binnen termijn van 14 dagen) terug te gaan naar Ziggo. Bedankt iig (geen zin in extra kosten...)
Reputatie 2
Ik hoop van harte dat het je lukt, Bart!
Dank je wel! (Ik ook 😉 )
Reputatie 7
Hi BartAO, ik kijk graag wat ik voor je kan doen! Zou je mij hiervoor via een privébericht je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hi BartAO, ik kijk graag wat ik voor je kan doen! Zou je mij hiervoor via een privébericht je postcode en huisnummer, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

Ga ik doen! Dank je wel (dat geeft vertrouwen 😳 ).
Reputatie 7
Hi BartAO, ik heb je privébericht zojuist beantwoord en ook een reactie achter gelaten in je topic over je WiFi verbinding, ik hoor graag van je! 🙂

Reageer