Vrijdag (eergisteren) is er bij ons T-Mobile thuis geïnstalleerd. Helaas ervaar ik inmiddels een désà-vouz wat betreft de mediabox (maar dan bij UPC/Ziggo) en zit ik nu al met frustraties.
Mijn ervaring met de mediabox is niet relaxed tv kijken, maar merendeels problemen oplossen zoals:
Spontaan zwart beeld of geen geluid, zenders willekeurig vergrendeld, na herstart een blijvende ‘netwerk melding’ (met donker beeld) op bewegend beeld etc..
Ik heb de media box + converter + modem daarvoor diverse keren moeten herstarten. En dat zijn voor mij teveel problemen in 1,5 dag
Ook de afstandsbediening ervaar ik als “niet gebruiksvriendelijk”. Bijv. Favorieten werkt niet ideaal, je kan nl niet zappen naar alleen de zenders waar je voorkeur naar uit gaat, en de gids heeft geen overzicht per zender, plus ondervond ik ook problemen bij opnemen (en nog andere kleine dingen).
Bovenstaande problemen zijn ook allemaal telefonisch besproken met jullie klantenservice.
Daarom zou graag de mogelijkheid willen bespreken om gebruik te maken van de 2 weken opzegtermijn en hoe ik weer terug kom in de oude situatie voor de t-mobile installatie. (Omdat ik niet zelf de installatie mocht doen ivm glasvezel, ga wij er vanuit dat de monteurs-kosten ook gedeclareerd kunnen worden)
Beste antwoord door Doornekamp33
Bestelling Annuleren
Bestelling annuleren – Wil je je bestelling bij ons annuleren? Dit doe je met het Herroepingsformulier die je krijgt bij de bevestiging van je bestelling. Je kunt je bestelling ook telefonisch annuleren.
Retourneren – De apparaten van T-Mobile Thuis zijn in bruikleen. Heb je al apparaten ontvangen? Dan ontvangen we deze graag weer terug. In de bevestiging van de annulering ontvang je meer informatie. Stuur je de apparatuur niet terug, dan kunnen er kosten in rekening gebracht worden.
Kosten – Heb je tijdens de bedenktijd van 15 dagen al gebruik gemaakt van T-Mobile Thuis? De abonnementskosten en gebruikskosten brengen we pro-rata in rekening.
Klachten en geschillen
Je dient klachten ten aanzien van direct waarneembare gebreken aan de producten en (aanvullende) diensten binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek bij T-Mobile Thuis te melden. T-Mobile Thuis zal binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laten we je weten wanneer je de inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dit kun je doen tot 12 maanden na het ontstaan van jouw klacht bij T-Mobile Thuis. Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan T-Mobile Thuis stuurt, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen. Als je je abonnement online hebt afgesloten, kun je je klacht ook via het platform voor online geschillenbeslechting voorleggen.
Contact – Voor de verklaring van ontbinding kan je gedurende de bedenktermijn contact opnemen met de T-Mobile Thuis Klantenservice. Je kunt ook gebruik maken van het herroepingsformulier. Dit heb je ontvangen bij de bevestiging van je bestelling.
Best onduidelijk geformuleerd, er staat niet expliciet vermeld dat de bedenktijd in gaat na aansluiten of afsluiten van de overeenkomst, zoals het bij KPN er wel duidelijk bij staat, alleen bij het kopje kosten staat dat je dus gebruik hebt kunnen maken van de verbinding, verder kan ik het niet uitspitten, zou ik de order moeten inschieten en daar pas ik voor.
Ook de algemene voorwaarden staat het niet duidelijk in, dus zal