Beantwoord

Opzeggen te laat

  • 11 April 2018
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Moet ik betalen voor de fouten van T-mobile?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 11 April 2018, 17:04

Bekijk origineel

5 reacties

Volgens T mobile moet ik €75,- betalen omdat ik te laat was met het opzeggen van het abonnement. T mobile heeft mij 2 keer niet volledig ingelicht dus ik vind dat zij nalatig zijn geweest en linietroepen hoef te betalen
Ik vind dat ik niet hoef te betalen
Er is met geen woord gesproken over het betalen bij het aansluiten van meerdere televisies, kosten €17,50 per 15 minuten.

Ik heb KPN opgezegd op 8 maart dus verwacht dat ik op 8 april T Mobile Thuis krijg echter kan ik vanaf 18 april een afspraak maken via mail. Zou inhouden 10 dagen geen internet en TV. Hoor ik achteraf dat ik dan KPN zou houden tot 18 april, achteraf, vooraf met geen woord over gesproken.
Al deze informatie heb ik na de bedenk periode gekregen dus ben ik altijd te laat om T Mobile Thuis op te zeggen dus nu wordt mij €75 ,- in rekening gebracht. Vind dit niet terecht
Reputatie 7
Hallo Herman pruim,

Welkom op het community forum!

Je heb een jaar contract afgesloten. daarbij had je 14 dagen bedenktijd voor de installatie. op de website van T-Mobile kan je alles vinden over de installatie wat er wel en niet word gedaan.
Als je vervolgens voor een andere aanbieder wil kiezen dan betaal je normaal gesproken het jaarcontract in een keer. dat is meer dan 350 euro (afhankelijk welk pakket)

Reageer