Beantwoord

Opzegging abonnement oude provider

  • 18 februari 2019
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

T-mobile heeft mijn abonnement bij Ziggo opgezegd. Ziggo geeft aan dat dit niet goed is gebeurd en brengen nog steeds kosten in rekening. Is het mogelijk om het bericht wat door t-mobile naar ziggo is verstuurd, in te zien.?
icon

Beste antwoord door Brian 21 februari 2019, 13:43

Hi @Henri62,



Ik geef je uiteraard graag zo veel mogelijk informatie! We sturen niet letterlijk een bericht naar de andere provider bij een overstap maar (bijna) alle providers zijn aangesloten bij een overstapsysteem. Bij een overstap sturen wij via dit systeemeen verzoek naar je oude provider met een datum per wanneer je klant bij ons wordt, in jouw geval 20-12-2019. Je oude leverancier stuurt dan een bericht dat ze akkoord gaan of niet (bijvoorbeeld omdat je abonnement bij hen op die datum nog loopt of omdat de door ons aangeleverde gegevens niet kloppen), dit gaat grotendeels automatisch.



Hieronder zie je een overzicht van wat er is gebeurd:



Op 12-11-2018 om 21:01 uur hebben we de aanvraag voor de overstap verstuurd.

Op 12-11-2018 om 21:27 uur is de overstap goedgekeurd door je provider.

Op 27-11-2018 om 23:33 uur hebben we definitieve datum doorgegeven aan je provider.

Op 27-11-2018 om 23:40 uur hebben zij dit bevestigd.

Op 19-12-2018 om 16:02 uur hebben wij aan je provider doorgegeven dat je bij ons aangesloten bent en dat ze je af kunnen melden.



De overstap zou dus bekend moeten zijn bij Ziggo 🙂 Wat geven zij hier over aan?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi @Henri62,

Ik geef je uiteraard graag zo veel mogelijk informatie! We sturen niet letterlijk een bericht naar de andere provider bij een overstap maar (bijna) alle providers zijn aangesloten bij een overstapsysteem. Bij een overstap sturen wij via dit systeemeen verzoek naar je oude provider met een datum per wanneer je klant bij ons wordt, in jouw geval 20-12-2019. Je oude leverancier stuurt dan een bericht dat ze akkoord gaan of niet (bijvoorbeeld omdat je abonnement bij hen op die datum nog loopt of omdat de door ons aangeleverde gegevens niet kloppen), dit gaat grotendeels automatisch.

Hieronder zie je een overzicht van wat er is gebeurd:

Op 12-11-2018 om 21:01 uur hebben we de aanvraag voor de overstap verstuurd.
Op 12-11-2018 om 21:27 uur is de overstap goedgekeurd door je provider.
Op 27-11-2018 om 23:33 uur hebben we definitieve datum doorgegeven aan je provider.
Op 27-11-2018 om 23:40 uur hebben zij dit bevestigd.
Op 19-12-2018 om 16:02 uur hebben wij aan je provider doorgegeven dat je bij ons aangesloten bent en dat ze je af kunnen melden.

De overstap zou dus bekend moeten zijn bij Ziggo 🙂 Wat geven zij hier over aan?

Reageer