Beantwoord

Orderstatus in My T-Mobile Thuis

  • 28 January 2020
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Ik ben sinds 13 januari 2020 abonnee van T-Mobile Thuis Internet en Vast Bellen. Ik heb inmiddels reeds alles geïnstalleerd en alles werkt, toch is volgens My T-Mobile Thuis mijn bestelling nog onderweg en moet mijn abonnement nog geactiveerd worden. Zie hiervoor ook bijgevoegde afbeeldingen. Mijn vraag is dus: “Hoe wordt dit opgelost, en heeft dit invloed op de werking van mijn apparatuur waaronder bijvoorbeeld mijn modem?”  Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar daar werd zonder dat ik een medewerker gesproken heb de verbinding plotseling verbroken en hoorde ik alleen ‘tuut-tuut-tuut’!

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 January 2020, 13:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @paulk77,

 

Wat gaaf dat je klant bent geworden en welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het zo snel mogelijk op. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis. Het duurt doorgaans maximaal 48 uur. Als we nog iets anders voor je kunnen doen, laat het me weten. We helpen je graag.

Reputatie 7
Badge +15

Hey @paulk77 

Welkom bij T-Mobile!

Wel jammer dat je het wat later meldt, hiermee werkt klantvoordeel niet als je één mobiele abonnement hebt samen met dit thuis pakket.

Een Moderator kan vast voor je kijken waar het mis gaat, ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Reageer