Nu heb ik in mijn woning na 18 jaar het isra punt eens opengemaakt omdat ik altijd Ziggo heb gehad. Nu bleek tot mijn verbazing dat hierin alleen de kabel van KPN inzit en een aantal losse draden,verder zit er niets aangesloten.
Ik heb toen ook contact opgenomen met KPN omdat zij verantwoordelijk zijn voor een werkend isra punt. Daar kreeg ik te horen dat ik het pakket bij t-mobile gewoon kon aanvragen en laten installeren door de monteur,zodra de monteur constateerd dat er geen werkend isra pu t aanwezig is dan schakeld hij kpn in om dit te herstellen.
Dit moet toch ook vooraf al kunnen lijk mij? Anders kan ik nog langer wachten tot ik een werkend isra punt heb en alles kan aansluiten?(aangezien kpn vaak niet een van de vlotste is)
Ik heb de foto's van mijn huidige isra punt toegevoegd en hoop dat jullie het kunnen regelen voordat alles geleverd is.
Mvgr,
Erik
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel