Beantwoord

Oud isra punt zogeheten lasdop

  • 30 May 2019
  • 1 reactie
  • 3489 Bekeken

Ik heb gisteren t-mobile thuis aangevraagd,
Nu heb ik in mijn woning na 18 jaar het isra punt eens opengemaakt omdat ik altijd Ziggo heb gehad. Nu bleek tot mijn verbazing dat hierin alleen de kabel van KPN inzit en een aantal losse draden,verder zit er niets aangesloten.
Ik heb toen ook contact opgenomen met KPN omdat zij verantwoordelijk zijn voor een werkend isra punt. Daar kreeg ik te horen dat ik het pakket bij t-mobile gewoon kon aanvragen en laten installeren door de monteur,zodra de monteur constateerd dat er geen werkend isra pu t aanwezig is dan schakeld hij kpn in om dit te herstellen.
Dit moet toch ook vooraf al kunnen lijk mij? Anders kan ik nog langer wachten tot ik een werkend isra punt heb en alles kan aansluiten?(aangezien kpn vaak niet een van de vlotste is)
Ik heb de foto's van mijn huidige isra punt toegevoegd en hoop dat jullie het kunnen regelen voordat alles geleverd is.

Mvgr

,
Erik
icon

Beste antwoord door Sander 9 June 2019, 17:22

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Eg201178,

Wow! Dat is een prachtig staaltje techniek! 🙂

Ik vermoed dat we hier wel op kunnen installeren, maar het ziet er wat oud uit. DSL is op basis van zelfinstallatie en deze video sleept je er doorheen: installatievideo.

Mocht het hiermee niet lukken, dan zijn we er voor je. Hulp bij de installatie regelen we met onze installatiepartner Guidion. Is er iets mis met de aansluiting of de lijn van buiten, dan schakelen we met de netwerkbeheerder (KPN). In beide gevallen kunnen we dat pas doen als het abonnement in is gegaan (lijnactivatie). Anders wil KPN er niet naar kijken, omdat het contract nog niet is ingegaan. En misschien is het ook niet eens nodig. Laten we afwachten of het allemaal werkt vanaf de startdatum, misschien springt alles wel in 1x op groen!

Houd je ons op de hoogte?

Reageer